جمعه 05 ارديبهشت 1393

سنجش کیفیت خدمات آنلاین


 پرسشنامه ای که پیش رو دارید بمنظور انجام پایان نامه دوره کارشناسی ارشد با عنوان " سنجش کیفیت خدمات آنلاین ارائه شده از طریق وب سایت بانک ملی ایران بر اساس ادراک مشتریان" تهیه و تنظیم گردیده است. هدف از انجام تحقیق حاضر عبارت از بررسی درک مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری آنلاین و طراحی ابزاری  که بتواند در سنجش کیفیت چنین خدماتی مورد استفاده قرار گیرد. لذا با توجه به تجربیات شما بعنوان استفاده کننده از خدمات بانکی آنلاین، لطفا در مقایسه با انتظاراتتان، ادراک خود از میزان کیفیت خدمات بانکی آنلاینی که به شما ارائه می شود را بیان کنید. امید است نتایج حاصل، بتواند راهگشای ارائه هر چه بهتر خدمات اینترنتی به مشتریان باشد. 
                                                                                                     
مشخصات عمومی:
 
1- جنسیت:           مرد                     زن
2- سن:    
3- میزانتحصیلات:
کمتراز دیپلم       دیپلم    فوق دیپلم            لیسانس          فوق لیسانس         دکتری و بالاتر
3- مدت زمان استفاده از بانکداری اینترنتی:                  ماه
    4-  متوسط گردش عملیات مالی درسال:    
کمتر از 10میلیون ریال            بین 10میلیون تا 100 میلیون ریال          بیش از 100 میلیون ریال
5-نحوه اتصال به اینترنت: 
خط پرسرعت (ADSL)                   خط تلقن (Dail up)

6- نام شهری که در آن از بانکداری اینترنتی استفاده می نمایید 


سطح کیفیت خدمات ارائه شده  بهیچوجه درحد انتظارات شما نیست (2-1)

سطح كيفيت خدمات ارائه شده در حد انتظارات شماست(محدوده قابل قبول5-4-3)

سطح کیفیت خدمات ارائه شده بالاتر از حد انتظارات شماست (7-6 )

  • شایان ذکر است در اینجا منظور از تراکنش هر گونه نقل و انتقال وجوه یا اطلاعات می باشد. 
     


ردیف


 


1


2


3


4


5


6


7


1


من به سرعت می توانم به سایت متصل شوم.  

 

 

 

 

 

 

 


2


 اگربانک وعده انجام کاری را در زمان مشخصی بدهد قطعا به وعده خود عمل خواهد کرد

 

 

 

 

 

 

 


3


سایت همواره برای انجام امور دردسترس است           

 

 

 

 

 

 

 


4


بانک از اطلاعات شخصی من سوء استفاده نمی کند

 

 

 

 

 

 

 


5


من به خدمات بانک اطمینان دارم

 

 

 

 

 

 

 


6


طراحی وب سایت بانک بسیار جذاب وزیباست

 

 

 

 

 

 

 


7


بانک فورابه درخواستهای من ازطریق پست الکترونیک یا هروسیله دیگری پاسخ ميدهد

 

 

 

 

 

 

 


8


دسترسی به بانک از طریق تلفن بسیار آسان است

 

 

 

 

 

 

 


9


یافتن آنچه را که نیاز دارم در وب سایت آسان است

 

 

 

 

 

 

 


10


تراکنش های آنلاین من با بانک همیشه صحیح است

 

 

 

 

 

 

 


11


سایت بانک بسیار سریع بالا آمده و دستورها را اجرا می کند       

 

 

 

 

 

 

 


12


در انجام تراکنش هابا بانک احساس امنیت می کنم

 

 

 

 

 

 

 


13


نام بانک بخوبی شناخته شده واز شهرت خوبی برخوردار است

 

 

 

 

 

 

 


14


بانک بسرعت مشکلات بوجود آمده درتراکنش های آنلاین را برایم حل می کند

 

 

 

 

 

 

 


15


بانک دارای سرویس آنلاین پاسخگویی به مشتریان است

 

 

 

 

 

 

 


16


انجام تراکنش از طریق وب سایت بسرعت صورت میگیرد

 

 

 

 

 

 

 


17


سرعت انجام خدمات ارائه شده در سایت بالاست        

 

 

 

 

 

 

 


18


استفاده از وب سایت به تلاش چندانی نیاز ندارد

 

 

 

 

 

 

 


19


سازماندهی وساختار محتوایی وب سایت مناسب است

 

 

 

 

 

 

 


20


سایت بانک صحت خدمات ارائه شده را تعهد نموده است

 

 

 

 

 

 

 

 
با تشکر از وقتی که صرف نمودید. 


درگاه خدمات بانک ملی ایران
سيستم ايميل بانك ملي PodCast