پیام رسان مالی «بله» حلقه اتصال 13 بانک

پیام رسان بومی و مالی «بله» که برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم ساخت، اکنون قابلیت انجام خدمات بانکی از مبدا 13 بانک مختلف را دارد و دیگر بانک ها نیز در حال اتصال به این شبکه هستند.

  • ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 8059

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این پیام رسان که هم اکنون علاوه بر دو بستر اندروید و آی او اس، نسخه دسکتاپ آن نیز قابل دسترسی است، علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قابلیت خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را داراست.

اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، بانک های انصار، آینده، پست بانک، کشاورزی، شهر، حکمت، پاسارگاد، دی، پارسیان، ملت، سرمایه و تجارت به این شبکه متصل هستند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

قابلیت متمایز دیگری که «بله» نسبت به دیگر پیام رسان های موجود دارد این است که کاربران آن می توانند در حین استفاده از فضای یک پیام رسان، همزمان درخواست پول نیز بدهند.

لازم به ذکر است «بله» با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امروز بین 20 تا 30 هزار تراکنش روزانه با حجم حدود 10 میلیارد تومان در آن در حال انجام است.

همچنین اکنون 600 هزار نفر کاربر، عضو پیام رسان «بله» هستند و روزانه 10 تا 12 هزار کاربر نیز جذب این پیام رسان می شوند.

امنیت این پیام رسان توسط بانک ملی ایران تضمین شده و کاربران فضای مجازی می توانند با اطمینان خاطر هم از فضای یک پیام رسان بومی بهره ببرند و هم اینکه خدمات بانکی خود را سریع، راحت و به صورت همزمان و ایمن انجام دهند.


دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: