مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران، به 55 هزار تماس پاسخ داد

دوشنبه 27 فروردين 1397
در سه ماه پایانی سال گذشته، مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران به 55 هزار و 596 تماس پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مرکز ارتباط مردمی بانک با شماره 64140-021 دارای 60 خط تلفن است که از ساعت 8 تا 22 پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

بانک ملی ایران همچنین با راه اندازی آیدی پاسخگوی تلگرام Bmipr@ پاسخگویی به سوالات مشتریان در فضای مجازی را نیز مورد توجه قرار داده و در مدت مذکور تعداد پیام های رد و بدل شده به سه هزار و 300 پیام می رسد که بیشترین موضوعات طرح شده از سوی مخاطبان نیز درباره سامانه های بام، بله، اطلاعات جشنواره های بانک و اطلاعات تسهیلات بوده است.

اپراتورهای مرکز تلفن بانک با شماره 60991-021 هم در سه ماه زمستان سال گذشته پاسخگوی تعداد 93 هزار و 524 تماس تلفنی بوده اند. 


تعداد بازدید: 1535

ارسال نظر

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.
 
 
 

 
BMIQRCode
تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2018 RSSEMailInstagramAparat Channel