پرسشنامه کمپین تبلیغاتی بام

1396/04/19
مشتری گرامی

همانگونه که اطلاع دارند «سامانه بام» جدیدترین محصول بانک ملی ایران در حوزه سامانه بانکداری الکترونیک می‌باشد که با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های حوزه فناوری اطلاعات، مجموعه‌ای از خدمات به روز را به شیوه‌ای سریع و آسان به مشتریان ارائه می‌نماید. در همین راستا اداره کل روابط عمومی با کمپین «فرهنگ‌سازی خدمات الکترونیک» با تأکید بر سامانه «بام» را در دست اجرا دارد که مراتب در موارد متعدد به اطلاع همکاران و مشتریان رسیده است. پرسش‌نامه‌ای که پیش‌رو دارید به منظور اطلاع‌رسانی از نظرات شما و سنجش میزان آگاهی مخاطبان نسب به کمپین مذکور و سامانه بام طراحی شده است. خواهشمند است با دقت و حوصله فراوان به سوالات این پرسشنامه پاسخ داده و ما را در ارائه هر چه بهتر و مناسب تر در خصوص تبلیغات سامانه بام یاری نمایید.
سوالات
1) آیا تبلیغات سامانه بام را مشاهده کرده اید؟
2) در صورت پاسخ بلی، از کدام طریق ذیل با این تبلیغات آشنا شده اید؟
3) به نظر شما کدامیک از تبلیغات سامانه بام، بیشترین بازخورد تبلیغاتی را در ذهن شما ایجاد نموده است؟
4) به نظر شما تبلیغات ارائه شده توسط بانک ملی در خصوص سامانه بام با هدف آشنا نمودن اذهان از وجود این سامانه، کارایی لازم را داشته است؟
5) در صورت پاسخ بلی، میزان کارایی این تبلیغات به چه اندازه بوده است؟
6) تبیلغات انجام شده در خصوص سامانه بام را از لحاظ بصری تا چه حد مطلوب ارزیابی می نمایید؟
7) آیا شما اقدام به ارسال پیامک، به شماره تلفن ارائه شده در تبلیغات نموده اید؟
8) جنسیت
9) سن
10) میزان تحصیلات
11) محل سکونت

لطفا كد ملي خود را بدقت وارد نماييد. هر فرد در هر پرسشنامه تنها يكبار مجاز به شركت خواهد بود. 
كد ملي : *    بدون خط تیره مشابه "0383723205"  
 
BMIQRCode
تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2017RSSEMailInstagramAparat Channel