خدمات ممتاز بام

پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396
افتتاح حساب:
اگر قصد افتتاح یک حساب جدید از نوع قرض الحسنه و یا کوتاه مدت را در بانک ملی ایران دارید عضویت بر بام شما را از مراجعه به شعب بانک بی نیاز می کند.
در برنامه افتتاح حساب به راحتی شما می توانید در چند ثانیه حساب خود را افتتاح کنید و بصورت اینترنتی تراکنش مالی روی این حساب را انجام دهید .
در صورتیکه تمایل به داشتن ابزار برداشت به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه کرده و یا حساب جدید را به ملی کارت قبلی خود متصل کرده و یا درخواست یک ملی کارت جدید بدهید.

شارژ خودکار:
سیم کارت اعتباری دارید؟
بعضی وقتها وسط یک مکالمه بسیار مهم یا حساس شارژ شما تمام می شود؟
نگران نباشید . شارژ خودکار سامانه بام سیم کارت اعتباری شما را به نوعی دائمی می کند. برای این کار روی منوی شارژ خودکار بروید و تنظیمات مربوط به شماره همراه مد نظر و مبلغ شارژ را انتخاب و تایید کنید . پس از این به محض رسیدن اعتبار تلفن همراه شما به مبلغ 10000 ریال سامانه بطور هوشمند اعتبار سیم کارت شما را افزایش می دهد. در حال حاضر این بخش برای سیم کارت های ایرانسل فعال می باشد و بقیه اپراتورها در حال پیگیری می باشد.

دفترچه تلفن:
با افراد مختلفی مراوده مالی دارید ؟
نیاز دارید اطلاعات تماس و آدرس و مشخصات دیگر این افراد را داشته باشید.
بام نیاز شما را به دفترچه مرتفع می سازد.
از طریق بام و در هنگام مراوده مالی با افراد مورد نظر گزینه ای تعبیه شده تا در صورت نیاز مشخصات فرد مورد نظر در دفترچه تماس ذخیره گردد تا در دفعات بعد تنها با وارد کردن نام، مشخصات وی بطور هوشمند نمایش داده شود. همچنین شما می توانید با مراجعه به بخش دفترچه تماس بصورت دستی مشخصات فرد مورد نظر همچون نام و نام خانوادگی، عکس، شماره کارت و یا حساب، شماره تلفن، ایمیل و... را در سامانه اضافه کنید.
 
مدیریت مالی شخصی:
به شما توصیه می کنیم برای سرگرمی هم که شده این بخش را امتحان کنید .
اول باید به قسمت صورتحساب خود بروید . در بخش صورتحساب شما می توانید تراکنشهای خود را براساس اینکه از نوع واریز هستند یا برداشت به عنواین مختلف موجود در سامانه یا عناوینی که خودتان تعریف می کنید برچسب گذاری کنید .بعد از این کار شما با دو بخش مدیریت مالی شخصی می توانید کارهای جالبی انجام دهید و از روند کارهای مالی خود مطلع شوید.
در قسمت برنامه ریزی بودجه سرفصهای بودجه ای مختلف برای خود تعریف کنید . مثلا هزینه خواروبار - هزینه تحصیلی و .....  بعد بر اساس برچسب گذاری ها و تعریف های انجام شده و بر اساس میزان بودجه ای که برای هر سرفصل اختصاص داده اید از روند مالی خود در قالبهای گرافیکی و آماری مطلع شوید .
همچنین در بخش نمودار مخارج و درآمدها براساس همان برچسب گذاری ها می توانید نمودارهای مخارج و درآمد خود را در بازه های ماهانه - سه ماهه و شش ماهه باهم مقایسه کنید .
کار کردن با این بخشها کاملا لذت بخش و مفرح است حتما توصیه می کنیم برای یک بار هم شده امتحان کنید .

مرکز پیام:
گاهی وقتها بعد از انجام تراکنش مالی لازم است پیامی به شخص مربوطه بفرستید یا در حین تراکنش مالی متوجه می شوید که روز تولد آن شخص است . بام برای شما این امکان را فراهم کرده تا بدون خروج از این سامانه در مرکز پیام برای شخص مد نظر پیام خود را بفرستید .

نیکوکاری:
یکی از حس های خوب زندگی کمک کردن است و یکی از نوستالوژیک ترین نوع های کمک کردن انداختن پول در صندوق هست . بخش نیکوکاری بام در حال حاضر با 17 مرکز خیریه طرف قرارداد بوده و شما با انتخاب نام موسسه در فضایی گرافیکی می توانید این حس خوب را تجربه کنید .

ورود دو مرحله ای:
یکی از ویژگی های خوب بام دادن اختیارات به کاربر در هر زمینه ای می باشد . سامانه بام با امنیت بسیار بالا به نحوی طراحی شده تا بدون سختی برای کاربر، اطلاعات و تراکنشهای او در امن ترین حالت صورت پذیرد.
حتی اگر شما کاربری هستید که می خواهید حد امنیت را بسیار بالا برده و از لو رفتن رمز و شناسه خود نگران هستید بام امکان ورود دو مرحله ای را برای شما فراهم کرده است .
در بخش " تنظیمات بام " منوی "تنظیمات ورود به سامانه " را کلیک کنید، در این بخش با فعال سازی ورود دو مرحله ای بعد از لاگین در سامانه برای شما رمز یکبار مصرف پیامک می شود که می توانید از طریق آن وارد سامانه شوید.

پیامکها بعضا با اختلال مواجه می شود چاره چیست ؟
سامانه بام هیچ مشکل شما را بدون راه حل نگذاشته است.
بانک ملی ایران با توجه به الزامات دریافت پیامک و مشکلات مربوط به این خدمت و به منظور راحتی مشتریان خود، با بهره گیری از توان داخلی و نیروهای نخبه کشور یکی از برنامه های پیام رسان تولید کشور را به عنوان بستر خدمات خود در حوزه شبکه های اجتماعی انتخاب کرده و علاوه بر استفاده از بستر مخابرات از این طریق نیز ارایه خدمات می کند. سرعت دریافت رمز و پیام در این بستر بسیار بالا بوده و متکی به خدمات ارایه شده از سوی اپراتورهای داخل کشور نمی باشد. این به این معنی است که شما می توانید در هرجایی از دنیا با کمک این پیام رسان پیام های بانک ملی ایران را دریافت و از خدمات سامانه بام در سرتاسر دنیا بهرمند شوید.
شما می توانید پیام رسان بله را از تمامی استورها دریافت کنید یا همین الان به سایت این پیام رسان برای آشنایی بیشتر و دریافت فایل مراجعه نمایید:
  www.bale.ai



با سامانه بام بانک ملی ایران بانک به همین نزدیکی است
بصورت 24 ساعته در تمام روزهای سال با شماره: 83386-021 و
از ساعت 8 صبح الی 10 شب با شماره: 64140-021 در خدمت شما برای پاسخگویی می باشیم.

تعداد بازدید: 78799


تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2024 rss mail