خدمات عمومی بام

پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396
در ابتدای ورود به سامانه بام شما می‌توانید بصورت پیش فرض لیستی از حساب‌های متعلق به خود و اطلاعات مختصری از آن‌ها را مشاهده نمایید. این اطلاعات شامل مواردی همچون شماره‌حساب، مانده‌های حساب و نوع حساب می‌باشد.

صورتحساب:
در این منو شما می‌توانید تاریخچه‌ای از لیست تراکنش‌ها و جزییات هریک از آن‌ها را تا روز قبل مشاهده کنید. همچنین امکان برچسب گذاری روی تمام تراکنش ها و دسته بندی آنها به دو بخش درآمدی و هزینه ای و همچنین نوشتن توضیحات روی خدمات در اختیار شما است . در صورت برچسب گذاری می توانید از خدمات ویژه بام در بخش مدیریت مالی شخصی نیز بهرمند شوید.

 تسهیلات:
در این برنامک شما در دو بخش جداگانه می توانید علاوه بر محاسبه اقساط تسهیلات، به راحتی پرداخت تسهیلات کنید.

پرداخت قبض:
در این قسمت می‌توانید قبوض را یا بصورت تکی با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت و یا به صورت دسته‌ای از طریق آپلود فایل حاوی اطلاعات قبوض پرداخت نمایید. علاوه بر آن شما می توانید قبض‌ها را در سیستم ثبت و در زمان مناسب تمامی یا تعدادی از آن‌ها را توسط کارت‌های بانک ملی خود پرداخت نمایید.

عملیات کارت:
در این قسمت انواع عملیات بانکی مرتبط به کارت نظیر کارت به کارت - مسدود کردن کارت - مانده کارت و دریافت صورت حساب مربوط به کارتهای فاقد حساب قابل دریافت و مشاهده می باشد.

شارژ:
خرید شارژ اپراتورهای همراه اول - ایرانسل  و تالیا در این بخش قابل انجام است . شما می توانید از مزیت ویژه خرید شارژ خودکار برای سیم کارتهای ایرانسل نیز در این بخش بهره مند شوید. به این ترتیب بام همواره اعتبار تلفن همراه شما را تامین خواهد کرد.

انتقال پول:
در این برنامک کاربر می‌تواند انتقال پول بین حساب‌های ملی خود، حساب ملی سایرین، حساب به ملی کارت ، پایا ، ساتنا به صورت تکی و یا با امکان زمانبندی پرداخت مستمر را انجام دهد. نوع انتقال به صورت هوشمند توسط سامانه تعیین می گردد و امکان ویرایش و حذف درخواست های ثبت شده در این بخش از طریق برنامک تأیید انتقال پول قابل انجام می باشد.

تاریخچه انتقال پول:
در این بخش کاربر می تواند تاریخچه ای از انتقال پول های قبلی خود را مشتمل بر تاریخ انتقال، مبلغ، وضعیت پرداخت و... را مشاهده نماید.

چک:
در این برنامک امکان تعیین مبلغ و تاریخ چک برای کاربر فراهم بوده و ضمنا می توانید از وضعیت چک خود مطلع شوید.

مشخصات کاربر:
در این قسمت از سامانه شما می توانید اطلاعات شناسنامه‌ای، تماس و تاریخ آخرین ورود خود به سامانه را مشاهده نمایید .ضمنا از همین بخش می توانید برخی اطلاعات خود و رمز ورود به سامانه را تغییر دهید.




با سامانه بام بانک ملی ایران بانک به همین نزدیکی است

بصورت 24 ساعته در تمام روزهای سال با شماره: 83386-021 و
از ساعت 8 صبح الی 10 شب با شماره: 64140-021 در خدمت شما برای پاسخگویی می باشیم.

تعداد بازدید: 144280

BMIQRCode
تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2017RSSEMailInstagramAparat Channel