سنجش رضایت مشتریان از خدمات بانک ملی ایران

1393/11/13
مشتری گرامی :
با سلام و احترام، از آنجا که توجه به خواسته ها و انتظارات مشتریان از برنامه های اصلی بانک ملی ایران می باشد ، پرسشنامه حاضر به منظور سنجش میزان رضایت شما عزیزان از وضعيت و خدمات بانک ملی ایران ، تهیه گردیده است.
خواهشمند است با پاسخ هاي دقیق به سوالات ، ما را در نیل به اهداف اين سنجش یاری نمایید.
باسپاس- اداره روابط عمومی
1) جنسیت :

 

2) میزان تحصیلات :

 

3) سن :

 

4) شغل :

 

5) نحوه برخورد کارکنان شعب

 

6) سرعت انجام کار توسط کارکنان شعب

 

7) طول مدت زمان انجام کار توسط متصدیان امور بانکی

 

8) تکریم مشتریان از سوی کارکنان شعب

 

9) آراستگی ظاهری کارکنان شعب

 

10) نظافت و پاكیزگی شعب

 

11) نمای شعب

 


هر کاربر تنها یکبار مجاز به ارسال فرم می‌باشد. لطفاً کد ملی خود را با دقت وارد نمایید.


تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2024 rss mail