سنجش رضايت مشتريان از وضعيت و خدمات بانك ملي ايران

1393/11/14
مشتري گرامي
با سلام و احترام، از آنجا كه توجه به خواسته ها و انتظارات مشتريان از برنامه هاي اصلي بانك ملي ايران مي باشد، پرسشنامه حاضر به منظور سنجش ميزان رضايت شما عزيزان از وضعيت و خدمات بانك ملي ايران، تهيه گرديده است.
خواهشمند است با پاسخ هاي دقيق به سوالات ما را در نيل به اهداف اين سنجش ياري نماييد.
با تشكر- اداره كل روابط عمومي
1) نحوه برخورد كاركنان شعب:

 

2) طول مدت زمان انجام كار توسط متصديان امور بانكي:

 

3) تكريم مشتريان از سوي كاركنان شعب:

 

4) آراستگي ظاهر كاركنان شعب:

 

5) نظافت و پاكيزگي شعب:

 

6) نماي شعب:

 

7) جنسيت:

 

8) ميزان تحصيلات:

 

9) سن:

 

10) شغل:

 


هر کاربر تنها یکبار مجاز به ارسال فرم می‌باشد. لطفاً کد ملی خود را با دقت وارد نمایید.


تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2024 rss mail