مشتري گرامي
با سلام و احترام، از آنجا كه توجه به خواسته ها و انتظارات مشتريان از برنامه هاي اصلي بانك ملي ايران مي باشد، پرسشنامه حاضر به منظور سنجش ميزان رضايت شما عزيزان از وضعيت و خدمات بانك ملي ايران، تهيه گرديده است.
خواهشمند است با پاسخ هاي دقيق به سوالات ما را در نيل به اهداف اين سنجش ياري نماييد.
با تشكر- اداره كل روابط عمومي
1) نحوه برخورد كاركنان شعب:
2) طول مدت زمان انجام كار توسط متصديان امور بانكي:
3) تكريم مشتريان از سوي كاركنان شعب:
4) آراستگي ظاهر كاركنان شعب:
5) نظافت و پاكيزگي شعب:
6) نماي شعب:
7) جنسيت:
8) ميزان تحصيلات:
9) سن:
10) شغل:
هر کاربر تنها یکبار مجاز به ارسال فرم میباشد. لطفاً کد ملی خود را با دقت وارد نمایید.