پرسشنامه بازاریابی داخلی بانک ملی ایران

1397/05/07
با سلام و احترام
همکار ارجمند،

به استحضار می رساند، پرسشنامه حاضر با همکاری گروه تحقیقاتی از مرکز مطالعات مدیریت و توسعه فناوری دانشگاه تربیت مدرس و با هدف "بررسی عناصر تاثیرگذار بر بازاریابی درونی و نقش آن در بهبود رضایت کارکنان و در نهایت برای بهبود رضایت مشتریان" در راستای طرح برنامه راهبردی بازاریابی بانک ملی ایران طراحی گردیده است. این پرسشنامه متشکل از41 سوال و 8 مولفه (رضایت کارکنان ، حمایت و پشتیبانی سازمانی ، محیط کاری کارکنان، روابط کاری کارکنان با سرپرست، خط مشی بانک، روابط کاری کارکنان با مشتری و تعهد کارکنان) می باشد . از مدیران وکارکنان محترم بانک ملی، خواهشمند است به منظور درک بهتر شاخص های مورد نظر جهت ارائه پیشنهادات سازنده در راستای ماموریت سازمانی بانک ، نظرات و پیشنهادات سازنده خودتان در سوالات ذیل اعلام نمایید. با توجه به اینکه رضایت مشتریان صرفا در راستای، انگیزش، توانمندی و رضایت کارکنان بانک خواهد بود لذا نقش این اطلاعات و پاسخ دقیق به آنها می تواند در طراحی راهکارهای مناسب به منظور رسیدن به ماموریت سازمانی بانک ملی کمک شایانی را ارائه نماید. از اینکه سهم مشورتی و تفکری خودتان را برای بهبودمستمر بانک خودتان انجام می دهید نهایت تشکر را داشته و انشالله این اطلاعات بتواند راهکارهای اثربخشی را برای ارتقای جایگاه بانک ارائه نماید.
اداره کل بازاریابی
1) بانک ملی اغلب، خط مشي ها و برنامه هاي جديد را با برگزاري نشست ها و جلسات به ما اعلام مي کند.

 

2) ما به طور معمول از طريق شرکت در نشست هاي رسمي مثل جلسات ادارات و دوایر خود از خط مشي هاي بانک شناخت پيدا مي کنيم.

 

3) بانک به طور منظم فلسفه و ارزش هاي خود را از طريق نشست های مختلف و برنامه هاي آموزشي به مدیران وکارکنان منتقل مي کند.

 

4) سرپرست مستقيم ما، طوري ما را برانگيخته مي کند که بهترين تلاش ها را انجام مي دهيم.

 

5) سرپرست مستقيم ما هميشه سعي مي کند به طور فعال مشکلات شغلي ما را درک کند.

 

6) سرپرست مستقيم ما به طور کامل عملکرد کاري ما را شناسايي و درک مي کند.

 

7) سرپرست مستقيم ما به طور منظم با ما درباره توسعه و پيشرفت شغلي بحث و گفتگو مي کند.

 

8) بانک ملی دارای محیط کاری پویا ، توام با احترام و رفتار مناسب با کارکنان می باشد

 

9) من در کارم مي توانم روابط بين شخصي با ديگران را افزايش دهم.

 

10) بانک سعي مي کند براي ما يک محيط کاري راحت فراهم کند.

 

11) شغل فعلي ام به من اجازه مي دهد تا استعدادها و پتانسيلم را توسعه دهم.

 

12) بانک به طور منظم مزايا و حقوق ما را با توجه به بانکهای مشابه و رقیب مورد بازبيني قرار مي دهد.

 

13) بانک برنامه هاي تشويقي مختلفي براي ادارات و بخش هاي مختلف ايجاد کرده است.

 

14) بانک اغلب، اطلاعات مرتبط کاري را به ما از طريق شیوه های مختلف اعلام مي کند.

 

15) بانک اغلب، فعاليتهاي گروهي کارکنان را حمايت و پشتيباني مي کند.

 

16) بانک کانال هاي ارتباطی خوبي براي ما به منظور ارائه نظرات و شکايتمان فراهم مي کند.

 

17) به طور کلي، من از شغلم راضي ام.

 

18) من به ترک شغلی در این بانک فکر نمي کنم.

 

19) به طور کلي از کاري که انجام مي دهم رضايت دارم.

 

20) آنچه که اين بانک انجام مي دهد و به دليل آن بوجود آمده براي من اهميت دارد.

 

21) نسبت به اين بانک به جاي حس کارمند بودن، حس مالکيت آن را دارم.

 

22) از اينکه به ديگران بگويم بخشي از اين بانک هستم احساس غرور و شعف مي کنم.

 

23) با دوستانم از اين بانک به عنوان تشکیلات بزرگي براي کارهای بزرگ صحبت مي کنم.

 

24) کارکنان بانک سعی می کنند محيط مطلوب و خوشايندي براي مشتریان ايجاد کنند.

 

25) کارکنان بانک به وظایف خود تسلط کامل داشته و وظایف خود را به صورت مناسب انجام می دهند .

 

26) کارکنان در انجام خدمات از تمام مهارت و دانش خود استفاده مي کنند.

 

27) حتي اگر مشکلي داشته باشم، خدمات خود را به خوبي و مورد رضایت مشتریان انجام مي دهم.

 

28) کارکنان بانک، اطلاعات کافي درباره خدمات و نحوه استفاده از خدمات مي دهند.

 

29) کارکنان زمان زيادي را براي صحبت با مشتریان اختصاص مي دهند.

 

30) کارکنان بانک وظايف خود را به دقت انجام می دهند.

 

31) کارکنان بانک با مشتریان صادق و راستگو هستند.

 

32) کارکنان بانک به احساسات مشتریان توجه مي کنند.

 

33) کارکنان بانک با مشتریان رابطه دوستانه دارند.

 

34) اگر کسي از مشتریان کمک بخواهد کارکنان دريغ نمي کنند.

 

35) کارکنان بانک به ارزش هاي مشتریان احترام مي گذارند.

 

36) کارکنان بانک، به حريم خصوصي مشتریان احترام مي گذارند و در حفظ محرمانگی اطلاعاتشان تلاش می کنند.

 

37) کارکنان بانک ، بانزاکت واحترام، پرسش یا شکایت را بررسی می کنند.

 

38) کارکنان بانک ، به مشتریان در اخذ تصمیم کمک می کنند.

 

39) مشتریان نارضایتی خودشان را از خدمات ارائه شده ، به کارمندان بانک اعلام می دارند.

 

40) کارکنان بانک در زمینه خدمات،آموزش حرفه ای دیده اند.

 


هر کاربر تنها یکبار مجاز به ارسال فرم می‌باشد. لطفاً کد ملی خود را با دقت وارد نمایید.


تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2020 rss mail