نظرسنجی وبسایت بانک ملی ایران

1399/11/21
به پاس احترام به زمان و هزينه صرف شده از سوی شما کاربر گرامی، جهت دريافت نظرات ارزشمند شما در خصوص وبسایت رسمی این بانک نظرسنجی تنظیم نموده ایم تا براساس خواست شما بتوانيم در سال 1400 بهترين وبسایت را در اختيارتان قرار دهيم. از اينكه با صبر و حوصله در تكميل اين پرسشنامه ما را همراهی می كنيد از حضورتان سپاسگزاريم.
1) نام و نام خانوادگی
   

 

2) سن

 

3) جنسیت

 

4) میزان تحصیلات

 

5) لطفا گزينه ای كه وضعيت ارتباط شما با بانك ملی ایران را مشخص می كند انتخاب نماييد.

 

6) چگونه به وب سايت بانك ملی ايران هدايت شده ايد؟

     

 

7) از طريق چه وسيله ای از وب سايت بانك ملی ایران بازديد می كنيد؟

 

8) اغلب از چه مرورگری استفاده می كنيد؟

 

9) دسته بندی اطلاعات موجود در وبسايت بانك چه ميزان مطلوب می باشد؟

 

10) آيا خدمات بانكی و الكترونيك مدنظر خود را به راحتی در وبسايت پيدا می كنيد؟

 

11) قابليت جستجوی كلمات و محتوا در وب سايت بانك، چه ميزان دقیق و با سرعت است؟

 

12) عمده ترين علت مراجعه شما به وب سايت بانك چيست؟

     

 

13) آيا بازديد از وبسايت بانك را به افراد ديگری پيشنهاد می دهيد؟

     

 

14) چه ميزان از نحوه اطلاع رسانی بخش پورتال خبری رضايت داريد؟

 

15) اطلاعات و اخبار پورتال خبری چه ميزان به روز است؟

 

16) محتوای پورتال خبری وبسايت چه ميزان مفيد و مورد پسند شما است؟

 

17) ميزان سهولت در درك اصطلاحات بانکی و توضيحات ارائه شده در سايت چگونه است؟

 

18) كيفيت معرفی خدمات جديد بانكی را در وبسايت بانك چگونه ارزيابی می نمایيد؟

 

19) چه ميزان وب سایت بانك به لحاظ فنی و تکنیکی عملکرد صحیحی دارد؟

 

20) بنرهای تبليغاتی وبسايت چه ميزان باعث جلب توجه و ترغيب شما به مطالعه مطلب معرفی شده در بنر می شود؟

 

21) در صورت استفاده از بخش های سرگرمی و آموزشی وب سايت (موزه, كانون جوانه ها، نشريه الكترونيك و ...) بانك لطفا به سوالات زیر پاسخ دهيد:

 

22) در صورت استفاده از نشريه الكترونيك بانك ملی ایران آن را تا چه حد آموزنده و جذاب ارزيابی می نمائيد؟

 

23) در صورت استفاده از بخش بازديد مجازی موزه بانك ملی ایران آن را تا چه حد آموزنده و جذاب ارزيابي می نمایيد؟

 

24) در صورت استفاده از پادكست های موجود در وبسايت؛ آن را تا چه حد آموزنده و جذاب ارزيابی می نمایيد؟

 

25) در صورت استفاده از بخش كانون جوانه ها آن را تا چه حد آموزنده و جذاب ارزيابی می نمایيد؟

 

26) جاذبه بصری و وضوح سايت (شکل ها و تصاویر رنگی، پویا نمایی، اندازه) را چه ميزان ارزيابي می نماييد؟

 

27) میزان اطمینان و اعتماد به تبادلات مالی و انجام عملیات بانکی در وبسايت بانك ملی ایران را چه ميزان ارزيابی می نماييد؟

 

28) فكر می كنيد بانك چه میزان متمایل و علاقه مند به دریافت بازخورد از شما می باشد؟

 

29) آيا از قسمت ثبت نظرات و پیشنهادات مشتریان در سايت و ايميل اطلاع داريد؟

 

30) چه ميزان از دریافت خدمات پشتیبانی از طریق تلفن و یا به صورت آنلاین در صورت وجود مشکل در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی توسط بانک رضايت داريد؟

 

31) زمان کسب پاسخ بعد از طرح یک تقاضا را از وب سايت بانك چگونه ارزيابی می نماييد؟

 

32) خلاقیت و نوآوری و منحصر به فرد بودن وب سايت را چه ميزان ارزيابی می نمایيد؟

 

33) آيا وبسايت بانك دارای ارزش برابر يا برتر نسبت به ديگر راه های تعامل با بانك است؟

 

34) اگر از سايت های بانك های ديگر نيز استفاده می نمایيد؛ آيا سايت بانك ملی ایران مزیت نسبی نسبت به آن ها دارد؟

     

 

35) به طور كلی با توجه به انتظاری كه از سايت بانك ملی ایران داريد و خدماتی كه ارائه می گردد؛ از 100 امتياز به وب سايت بانك چه امتيازی می دهيد؟

 

36) كدام بخش از انتظارات شما در وبسايت بانك برآورده نشده است؟
   

 

37) جاي چه مطالب و مواردی در وب سايت بانك خاليست؟
   

 


هر کاربر تنها یکبار مجاز به ارسال فرم می‌باشد. لطفاً کد ملی خود را با دقت وارد نمایید.


تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2024 rss mail