پرسشنامه ارزیابی نظرات مدیران و کارکنان بانک ملی ایران

1395/09/29
همکار گرامی، پرسشنامه حاضر به منظور بهبود ارائه خدمات به مشتریان بانک ملی ایران و طراحی باشگاه مشتریان طرح گردیده است. پیشاپیش از اینکه وقت خود را به پاسخ دهی به سوالات اختصاص می دهید و ما را در نیل به این هدف یاری می فرمایید کمال تشکر را داریم.
به تعدادی از همکاران پاسخگو به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد .
1) جنسیت

 

2) آخرین مدرک تحصیلی

 

3) کد ادارات امور(شعب مستقل و ادارات مرکزی کد 0000 را وارد نمایند )
   

 

4) درجه شعبه
   

 

5) جایگاه شغلی

 

6) سابقه کاری در بانک ملی:

 

7) آیا تاکنون عضو باشگاه مشتریان بانک های دیگر بوده اید؟

 

8) میزان آگاهی شما از باشگاه مشتریان و خدمات موجود در آن به چه میزان است؟

 

9) به نظر شما کدامیک از اقدامات ذیل باعث بهبود تبلیغات و اطلاع رسانی بانک ملی می شود؟( می توانید حداکثر 2 مورد را انتخاب نمایید.)

 

10) به نظر شما کدامیک از اقدامات ذیل باعث بهبود خدمات ارائه شده در سطح شعب بانک ملی می شود؟(می توانید حداکثر 2 مورد را انتخاب نمایید.)

 

11) کدامیک از روش های زیر باعث ایجاد حس اهمیت بخشی به دیدگاه و مشکلات مشتریان می شود؟(می توانید حداکثر 2 مورد را انتخاب نمایید.)

 

12) به نظر شما برای بهبود عملکرد درگاه های پرداخت اینترنتی کدام موارد ذیل اولویت دارد؟( می توانید حداکثر 2 مورد را انتخاب نمایید)

 

13) به نظر شما برای بهبود سامانه بام کدام موارد ذیل اولویت دارد؟(می توانید حداکثر 2 مورد را انتخاب نمایید.)

 

14) به نظر شما برای بهبود عملکرد سامانه سبا کدام موارد ذیل اولویت دارد؟(می توانید حداکثر 2 مورد را انتخاب نمایید.)

 

15) به نظر شما برای بهبود عملکرد خودپردازهای(ATM) بانک کدام موارد ذیل اولویت دارد؟(می توانید حداکثر تا 2 مورد را انتخاب نمایید)

 

16) به نظر شما برای بهبود عملکرد پایانه های فروشگاهی(pos) بانک کدام موارد ذیل اولویت دارد؟(می توانید حداکثر تا 2 مورد را انتخاب نمایید)

 

17) به نظر شما برای بهبود عملکرد کیوسک های بانک کدام موارد ذیل اولویت دارد؟(می توانید حداکثر تا 2 مورد را انتخاب نمایید)

 

18) به نظر شما برای بهبود عملکرد موبایل بانک کدام موارد ذیل اولویت دارد؟(می توانید حداکثر تا 2 مورد را انتخاب نمایید)

 

19) به نظر شما برای بهبود عملکرد ساپتا کدام موارد ذیل اولویت دارد؟(می توانید حداکثر تا 2 مورد را انتخاب نمایید)

 

20) کدامیک از موارد زیر را به عنوان خدمات بانک ملی برای مشتریان ویژه در قالب طرح هایی مانند باشگاه مشتریان، ترجیح می دهید؟( می توانید 1 تا 3مورد را انتخاب کنید)

 

21) در صورتی که جهت ارائه خدمات بهتر و جلب اعتماد مشتریان نظر یا پیشنهاد دیگری دارید در کادر زیر وارد نمایید.
   

 


هر کاربر تنها یکبار مجاز به ارسال فرم می‌باشد. لطفاً کد ملی خود را با دقت وارد نمایید.


تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2020 rss mail