جستجو در سوالات متداول
نتیجه جستجو
دستگاه خراب شده است و مشتری باید تقاضای رمزیاب جدید بنماید.
بله خراب می شود و باید درخواست دستگاه رمزیاب جدید کنید.
یا مشتری رمز را اشتباه تایپ می کند، یا شعبه با شماره شناسنامه اشتباه رمز را تولید کرده است و یا رمز تولید شده مربوط به این شماره مشتری نمی باشد.
در این سامانه امکان نمایش و چاپ مانده و گردش حساب از چند ماه یا چند سال گذشته با تعداد تراکنش نامحدود به صورت فارسی یا انگلیسی وجود دارد. البته در نمایش تراکنش های اخیر به دلیل آنلاین نبودن برنامه ، با یک روز تاخیر صورتحساب نمایش داده می شود. به عبارتی تراکنش های روز جاری قابل رویت نمی باشد.
باید روی عبارت "رمز خود را فراموش کرده ام" کلیک شود و در صفحه ای که باز می شود اطلاعات خواسته شده را وارد گردد تا رمز جدیدی به ایمیل مشتری ارسال گردد. و یا به شعبه مراجعه شود تا شعبه یک نامه درخواست رمز خدمات اینترنتی تهیه و به واحد call center دورنگار نماید و پاسخ را از واحد مذکور دریافت کند.
باید به شعبه مراجعه شود تا شعبه یک نامه درخواست شناسه کاربری خدمات اینترنتی تهیه و به واحدcall center دورنگار نماید و پاسخ را از واحد مذکور دریافت کند.
زیرا هنوز حساب خود را اضافه یا فعال نکرده اند و یا اشتباهی حسابهای موجود را حذف نموده اند.
زیرا هنوز حسابی که حقوق ماهیانه به آن واریز می شود را در سیستم تعریف یا فعال نکرده اند. بعد از اینکه این حساب فعال شد و سیستم به روز گردید، فیش حقوقی قابل رویت خواهد بود.
به یکی از دلایل ذیل این پیغام مشاهده می شود :  یا عدد صفر قبل از شماره حساب را درج نکرده است.  یا شماره حساب را اشتباه تایپ کرده است.  یا به جای صفحه عملیات متمرکز اشتباهی در صفحه عملیات غیرمتمرکز دارد حساب را ثبت می کند.
همانند تعریف و فعال سازی حساب متمرکز، مشتری ابتدا از شعبه رمزفعال سازی حساب تسهیلات خود را دریافت کرده و سپس در سامانه مذکور آن را ثبت کرده و فعال سازی را انجام می دهد.

تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2020 rss mail