چنانچه در ساعات اداری باشد باید به نزدیکترین شعبه بانک ملی مراجعه و درخواست ابطال کارت قبلی و صدور کارت جدید نمود و در ساعات غیر اداری میتوان از طریق تلفن 64140-021 موضوع را گزارش و کارت را مسدود نمود. همچنین از طریق تلفنبانک (درصورت داشتن رمز دوم) این امر میسر میباشد.
خیر. رمز حساب رمزی است که یا توسط گزینه 6 تلفن بانک قرائت میگردد و یا توسط نرم افزار همراه بانک درخواست گردیده و در پاسخ از سوی سرور همراه بانک برای مشتری ارسال میگردد و یا از طریق شعبه پس از تکمیل فرم درخواست تحویل میگردد.
رمز دوم (رمز اینترنتی) رمزی است که برای خریدهای اینترنتی و بدون حضور فیزیکی کارت صورت میپذیرد و در درگاههای پرداخت اینترنتی و یا تلفنبانک مورد استفاده قرار میگیرد که توسط استفاده از گزینه عملیات رمز در دستگاههای خودپرداز ( و با نصب برنامه رمزبان-60 و یا بصورت پیامکی ) دریافت میگردد.
بله در نسخ قدیمی با ورود به منوی مدیریت حساب و گزینه دریافت رمز حساب و در نسخ 1.6 به بالا در صفحه اصلی برنامه با کلیک بر روی هر یک از حساب ها و گزینه رمز میتوان آن را تغییر داد.