سوالات متداول - بانک ملی ایران
همه سوالات
سوالات ارزی ریالی
سوالات حقوقی
سوالات تسهیلاتی
سوالات خدمات الکترونیک

چنانچه در ساعات اداری باشد باید به نزدیک‌ترین شعبه بانک ملی مراجعه و درخواست ابطال کارت قبلی و صدور کارت جدید نمود و در ساعات غیر اداری می‌توان از طریق تلفن 64140-021 موضوع را گزارش و کارت را مسدود نمود. همچنین از طریق تلفنبانک (درصورت داشتن رمز دوم) این امر میسر می‌باشد.
در نسخ 1.6 به بالا کلیه حسابها و سرویس ها پس از نصب کامل برنامه به صورت خودکار نمایش داده می شود.
خیر. رمز حساب رمزی است که یا توسط گزینه 6 تلفن بانک قرائت می‌گردد و یا توسط نرم‏ افزار همراه بانک درخواست گردیده و در پاسخ از سوی سرور همراه بانک برای مشتری ارسال می‌گردد و یا از طریق شعبه پس از تکمیل فرم درخواست تحویل میگردد.
رمز دوم (رمز اینترنتی) رمزی است که برای خریدهای اینترنتی و بدون حضور فیزیکی کارت صورت می‌پذیرد و در درگاه‌های پرداخت اینترنتی و یا تلفنبانک مورد استفاده قرار می‌گیرد که توسط استفاده از گزینه عملیات رمز در دستگاه‌های خودپرداز ( و با نصب برنامه رمزبان-60 و یا بصورت پیامکی ) دریافت می‌گردد.
در نسخ 1.6 به بالا کلیه حسابها نمایش داده می شود و با ورود به منوی تنظیمات ← منوی مدیریت نمایش حساب ها، می توان حساب پیش فرض را تعیین نمود.
در نسخ 1.6 به بالا کلیه حسابها و سرویس ها به صورت خودکار نمایش داده می شود.
در نسخ قدیمی پس از نصب مجدد برنامه بر روی گوشی موبایل با سیم کارت قبلی کلیه حساب ها مجدداً نمایش داده می شود.
بله در نسخ قدیمی با ورود به منوی مدیریت حساب و گزینه دریافت رمز حساب و در نسخ 1.6 به بالا در صفحه اصلی برنامه با کلیک بر روی هر یک از حساب ها و گزینه رمز میتوان آن را تغییر داد.
بله. وجود دارد با استفاده از کد شبای حساب مقصد
سامانه بام، همراه بام، پیام رسان بله، پرداخت قبوض، پیگیری پرداخت جرائم رانندگی، خرید شارژ، اپلیکیشن 60، کارت سخا، طرح میزان، امور حج، درخواست مسدودی کارت تلفن: 83386-021
امور مربوط به کارت اعتباری
تلفن: 43087-021
امور مربوط به سهام عدالت
تلفن: 1569-021
مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران
تلفن: 64140-021
اپلیکیشن ایوا، نشان بانک، کد دستوری #737*، عوارض خروج از کشور، دستگاه کارتخوان، درگاه پرداخت اینترنتی
تلفن: 42739000-021