مشارکت بانک ملی ایران در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کردستان

جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد با مشارکت بانک ملی ایران و دیگر سازمان ها و با حضور رئیس اداره امور شعب ، رئیس کل دادگستری و دیگر مقامات استانی برگزار شد .

  • ۱۳۹۲/۰۵/۰۷ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 4357

در این مراسم آقای حاجی عباسی خدمت کردن به مردم را از بزرگترین افتخارات مسئولان نظام دانست و اظهار داشت : به دلیل مشارکت خوب مردم خیر استان کردستان و همچنین مشارکت و همکاری تمامی سازمان ها و ادارات دولتی روند آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان با افزایش چشمگیری مواجه بوده و انتظار می رود که این روند همچنان در سال های آینده ادامه داشته باشد .
 رئیس اداره امور شعب آزاد سازی جرایم غیر عمد زندان های کشور را کاری بزرگ نامید و گفت : آزادسازی جرایم غیر عمد زندان های کشور  به خصوص در بانک ملی ایران  تبدیل به یک فرهنگ شده است که امیدواریم روزی برسد که در هیچ یک از زندان های کشور زندانی جرایم غیر عمد وجود نداشته باشد .
لازم به ذکر استکه دراین مراسم مبلغ سی میلیون ریال وجه نقد اهدائی از طرف این بانک به حساب ستاد دیه واریز و همچنین مبلغ یک میلیاردریال تسهیلات قرض الحسنه با معرفی ستاد دیه استان از سوی مدیریت اداره امور شعب اهدا شد.
آقای گروسی رئیس کل دادگستری استان ضمن اشاره به خدمات همه سازمان ها و نهاد ها از کمک رسانی به زندانیان از عملکرد ارزنده بانک ملی ایران در آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد تقدیر کرد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: