کمپین حمایت از کودکان نیازمند درمان با شعار «کودکان، فردای ایرانند»

بانک ملی ایران در ادامه ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، در کمپین حمایت از کودکان نیازمند درمان با طرح «کودکان، فردای ایرانند» مشارکت کرده است.

  • ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 4738

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، «کودکان، فردای ایرانند» طرح مشترک بانک با موسسه خیریه زنجیره امید است. این موسسه از پاییز سال گذشته ساخت یک بیمارستان 540 تختخوابی در منطقه جوادیه تهران در زمینی به مساحت 25 هزار مترمربع را با هدف فراهم کردن خدمات پزشکی و درمانی برای کودکان و نوجوانان زیر 18 سال بی بضاعت و نیازمند کلید زده است.

این بیمارستان با مشارکت خیرین جامعه برای رسیدگی به کودکان و نوجوانان دارای بیماری های قلبی، ارتوپدی و ناهنجاری های ترمیمی تاسیس می شود.

سالانه هزاران کودک با بیماری های مادرزادی مختلف در ایران متولد می شوند. تولد 10 هزار نوزاد با بیماری های ارتوپدی، پنج هزار نوزاد با مشکلات ترمیمی و 16 هزار نوزاد با عارضه قلبی، بانک ملی ایران را بر آن داشت که به این حوزه ورود کند.

ساخت چنین بیمارستانی بسیار پرهزینه بوده و طبیعی است که تامین مالی این اقدام از توان یک یا چند نفر بر نمی آید. بانک ملی ایران با شعار «کودکان، فردای ایرانند» در معرفی این اقدام پیش قدم شده است، تا با کمک خیرین تجهیز و ساخت آن به نتیجه برسد. در حال حاضر هزینه های ساخت بیمارستان به ازای هر تخت معادل شش میلیارد ریال برآورد می شود.

نیکوکاران علاقه مند به مشارکت در این طرح می توانند از طریق لینک http://donate.zanjirehomid.com/ برای واریز کمک های نقدی خود استفاده کنند.


دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: