تاکید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بر ضرورت افزایش درآمد های بانک

اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد این بانک بر ضرورت افزایش درآمدهای بانک در سال جاری به عنوان مهمترین سیاست راهبردی تاکید کردند.

  • ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 6302






به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک با عنوان اینکه در سال گذشته توفیقات خوبی داشتیم، ابراز داشت: در سال گذشته انصافاً عملکرد بانک ملی ایران در تمامی امور نظیر جذب و تامین منابع، کاهش مطالبات، ارایه خدمات الکترونیکی، پرداخت تسهیلات اشتغال زا و افزایش رضایتمندی دولت و مردم مطلوب بوده است.
وی افزود: برنامه مهم امسال بانک ملی ایران افزایش درآمد است و همکاران با مدیریت صحیح هزینه ها و درآمدها می توانند بانک را در رسیدن به اهداف یاری بخشند.
کریمی با بیان این که نظام بانکداری دنیا از شعار «حق با مشتری است» عبور کرده است، گفت: اکنون دوره جدیدتری در مشتری مداری آغاز شده و آن هم ارائه خدمات جدید و مورد انتظار مشتری است.

همچنین محمود شایان دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز با اشاره به اسناد بالادستی سیستم بانکی و اولویت های راهبردی و اصلی اقتصاد کشور ابراز داشت: اولویت بخشی به صادرات در ارائه خدمات بانکی و تبدیل دارایی های غیر مولد و راکد به مولد از جمله سیاست های محوری بانک ملی ایران است.
وی گفت: برقراری تعامل با صندوق توسعه ملی با هدف جذب منابع یکی دیگر از سیاست های بانک ملی ایران است که در این راستا قراردادهای خوبی در سال قبل توسط بانک و این صندوق منعقد شد که آثار مثبت آن را در اقتصاد کشور شاهد خواهیم بود.
شایان، پرداخت تسهیلات کوتاه مدت در قالب سرمایه در گردش برای واحد های تولیدی و حمایت از کالای ایرانی را نیز از دیگر سیاست های اعتباری امسال بانک ملی ایران عنوان کرد: همچنین با توجه به سیاست اصلی بانک افزایش سودآوری در سال جاری، به طور ویژه این سیاست در برنامه های بخش اعتباری پیگیری خواهد شد.

در ادامه این همایش ناصر شاهباز عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم انضباط مالی در واحدهای بانک اظهار داشت: افزایش سود آوری مهم ترین سیاست مالی بانک است و مدیریت هزینه و انضباط مالی در افزایش منابع بانکی تاثیر بسزایی دارد.
وی با اشاره به اهمیت توجه مسئولان واحدها به مقوله سود و زیان ، خواستار توجه همکاران به افزایش درآمدهای کارمزدی، افزایش نرخ موثر تسهیلات و کاهش میزان مطالبات معوق به عنوان عواملی مهم در این راستا شد.
شاهباز افزود: در سال گذشته فعالیت خوبی در بازار پرداخت تسهیلات بین بانکی داشتیم که این روند در سال جاری نیز با قدرت ادامه خواهد داشت.


همچنین مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ایران هم در این همایش با بیان اینکه بررسی مستمر عملکرد واحدها موجب تعالی، رشد و توسعه بانک می شود و بدون آن تحقق اهداف امکان پذیر نخواهد بود، گفت: امروز بانک ها در محیطی پر تلاطم رقابت می کنند و برای رقابت بهتر باید نقاط قوت و ضعف را بیشتر بشناسیم.
وی خواستار تلاش بیشتر همکاران برای افزایش درآمدهای کارمزدی بانک شد و ادامه داد: در شرایط فعلی بازیگران جدیدی نظیر استارت آپ ها و فین تک ها در کنار بانک ها پا به عرصه فعالیت گذاشته اند که بانک ها باید این بازیگران جدید را با روی خوش در کنار خود بپذیرند و از خود دور نکنند تا بتوانیم با ترسیم اهداف در این عرصه، به سمت و سوی ارائه خدمات بهتر پیش رویم.
به گفته خاتونی، بانک ملی ایران در حوزه فناوری نیز نسبت به رقبا در جایگاه مناسبی قرار دارد به طوری که توانسته است خدمات منحصر به فردی را ارائه کند.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: