عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: ارزیابی عملکرد واحدها باید روزانه باشد

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اهمیت ارزیابی عملکرد در بانک عنوان کرد: ارزیابی عملکردها واحدها باید از ماهانه به هفتگی و روزانه تبدیل شوند.

  • ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 10886

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در همایش برنامه ریزی و تشریح اهداف عملیاتی واحدهای صف بانک که با حضور حسن شهرآشوب مدیر امور طرح و برنامه بانک، بهرام واقفی رییس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک و رابطان برنامه ریزی ادارات امور شعب و شعب مستقل برگزار شد، با بیان اینکه امروز کشور و بانک در شرایطی واقع است که باید با تمام توان برای تعالی آن وقت بگذاریم، افزود: سبد بانک ها در کشور مشترک است و درواقع همه بانک ها با هم همکار هستند. چرا باید بانک ها مشتری را از یکدیگر گرفته و فضای کسب و کار جدید ایجاد نکنیم؟

وی با بیان اینکه بانک یک موسسه اقتصادی است که سودآوری اولویت نخست آن است، تصریح کرد: باید همواره مدیریت هزینه، درآمد و کارمزدها در دستور کار باشد و موانع سودآوری مرتفع شوند.

خاتونی تاکید کرد: برای ارتقای وضعیت موسسات مالی به ویژه بانک باید منابع انسانی توانمند جذب شوند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه نحوه کار بانک ها قطعا در دو سال آینده با شرایط امروز متفاوت خواهد بود و بازیگران جدیدی وارد عرصه می شوند، بیان کرد: این بازیگران جدید با کمترین سرمایه، بیشترین دستاورد را خواهند داشت.

حسن شهرآشوب مدیر امور طرح و برنامه بانک نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه در عصر حاضر استفاده از فناوری در همه امور اوج گرفته است، اظهار کرد: سازمان ها باید خود را با استفاده از دانش روز برای مدیریت تغییرات شتابان و دگرگونی های ژرف آماده کنند بنابراین در چنین شرایطی خلاقیت یک اصل اساسی برای بقای سازمان است و باید برای آن برنامه ریزی مدون صورت گیرد.

همچنین بهرام واقفی رییس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک هم با تشریح مهم ترین اهداف بانک از جمله رشد متوازن سپرده ها، مدیریت هزینه های پیش بینی شده و... گفت: محورهای اصلی اهداف بر پایه مطالعات برنامه های استراتژیک است و از این رو باید به دقت اجرایی شوند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: