90 کمک هزینه خرید مسکن، جایزه ویژه سی و نهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران

90 کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید مسکن، جایزه ویژه سی و نهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران است.

  • ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۱۲:۴۶:۰۰
  • 172780

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، 31 مردادماه آخرین مهلت سپرده پذیری جهت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی برای شرکت در سی و نهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز این بانک و بهره مندی از جوایز آن است.

علاوه بر جوایز ویژه کمک هزینه خرید واحد مسکونی، 290 کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر یک به ارزش 500 میلیون ریال، 390 کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به ارزش 200 میلیون ریال و 890 کمک هزینه 150 میلیون ریالی ازدواج بخشی دیگر از جوایز این دوره از حساب های قرض الحسنه پس انداز برای پاسخ به خیر اندیشی و نیک اندیشی مشتریان است.

همچنین یک هزار و 90 کمک هزینه 25 میلیون ریالی تحصیلی، یک هزار و 90 کمک هزینه پنج میلیون ریالی خرید صنایع دستی و 711 هزار و 90 جایزه نقدی800 هزار ریالی از دیگر جوایز سی و نهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران است.

دارندگان حساب های قرض الحسنه پس انداز علاوه بر برخورداری از پاداش معنوی کمک به نیازمندان، می توانند از انواع خدمات بانکی و نیز جوایز قرعه کشی این حساب ها بهره مند شوند.

باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی 500 هزار ریالی در روز قرعه‌کشی شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ 500 هزار ریال به مدت سه ماه یا 90 روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی شرط کافی برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌هاست.

مصارف حساب های قرض الحسنه بانک ملی ایران در سال 1396

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: