بنگاه های اقتصادی و مناطق زلزله زده، مقصد سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به کرمانشاه

مدیرعامل بانک ملی ایران که به اتفاق مدیران عامل بانک هاى صنعت و معدن و سپه و از طرف شوراى هماهنگى بانکها به استان کرمانشاه سفر کرده است، ضمن افتتاح چند پروژه تولیدی و اقتصادی، از مناطق آسیب دیده و بازسازی شده در زلزله سال گذشته نیز بازدید کرد.

  • ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ ۲۰:۰۹:۰۰
  • 3402

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در سفر به این استان در شهرستان های قصرشیرین و سر پل ذهاب حضور یافت.

مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه استاندار کرمانشاه، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و تعدادی دیگر از مدیران عامل بانک ها، در جریان این سفر پروژه های شرکت کشت و صنعت پیوند بیستون قصرشیرین، شرکت قوطی سازی مخصوص نوشابه ها در شهرک صنعتی فرامان و دامپروری ماهیدشت را افتتاح کردند.

در ادامه این سفر، مدیرعامل بانک ملی ایران در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان که با حضور استاندار، نمایندگان استان در مجلس، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، تنی چند از مدیران عامل بانک ها و مدیران عضو ستاد بازسازی استان برگزار شد، شرکت کرد و ضمن تقدیر از مسوولان استان، به تشریح فعالیت های بانک ها در مناطق زلزله زده پرداخت.

حسین زاده با اشاره به پرداخت تسهیلات به ده ها هزار نَفَر از زلزله زدگان،  اقدامات شبکه بانکى  در حوزه مسوولیت اجتماعی، ساخت و احداث  مدارس با استاندارد بالا، خرید و اهدای دستگاه های پزشکی نظیر سیتی آنژیو و کمک های عام المنفعه را از جمله این اقدامات برشمرد.

بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه از خدمات بانک ها بویژه بانک ملی ایران و مساعدت های مدیر عامل بانک در مناطق زلزله زده تقدیر کرد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: