پرداخت تسهیلات مضاربه بانک ملی ایران به فعالان اقتصادی؛ پول از ما، کار از شما!

بانک ملی ایران آمادگی دارد با پرداخت تسهیلات در قالب مضاربه، نقدینگی مورد نیاز بنگاه ها و فعالان اقتصادی را تامین کند.

  • ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۱:۲۸:۰۰
  • 11168

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، اشخاص حقیقی یا حقوقی فعال در بخش های بازرگانی می توانند برای تامین نقدینگی و سرمایه مورد نیاز فعالیت تجاری خود به این بانک مراجعه و از تسهیلات مضاربه بهره مند شوند.

در چارچوب تسهیلات مضاربه، سرمایه مورد نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی برای انجام فعالیت های تجاری از سوی بانک تامین و بدین ترتیب بانک نیز از سود حاصله فعالیت های مزبور مطابق سهم پیش بینی شده در قرارداد منتفع می شود.

پرداخت تسهیلات در قالب عقد مضاربه، فرصت مناسبی را برای توسعه فعالیت های بخش بازرگانی فراهم می کند تا از تسهیلات موصوف به منظور خرید و فروش کالا در داخل کشور ( بازرگانی داخلی) و خرید و صدور کالا به خارج از کشور (صادرات) بهره مند شوند.

مدت قرارداد مضاربه متناسب با دوره گردش عملیات (فعالیت تجاری) بنگاه و حداکثر شش ماه بوده که منوط به رعایت ضوابط و مقررات قابل تجدید است.

بانک ملی ایران در راستای تعاون، همکاری و حمایت از تجار و بازرگانان جهت خرید و فروش کالا و رونق تجارت داخلی در سه ماه ابتدای سال جاری، تعداد 19 هزار و 563 بنگاه را تامین مالی کرده است که ارزش ریالی آن به 12 هزار و 220 میلیارد ریال می رسد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: