تفاهمنامه بانک ملی ایران و بنیاد ملی نخبگان امضا شد

بانک ملی ایران و بنیاد ملی نخبگان با هدف گسترش همکاری ها و به منظور مشارکت در حمایت از نخبگان و استفاده از ظرفیت آنها در حوزه های تحقیقاتی و پژوهشی و نیز فراهم شدن زمینه همکاری های علمی، آموزشی و مطالعاتی استعدادهای برتر و نخبگان، تفاهمنامه امضا کردند.

  • ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۵:۲۹:۰۰
  • 4313

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم امضای این تفاهمنامه، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از نخبگان و دانشمندان کشور، گفت: بانک ملی ایران در این زمینه از هر گونه کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: کشور ما ظرفیت های زیادی برای استفاده از دانش نخبگان دارد و باید حداکثر تلاش ممکن صورت بگیرد تا استعدادهای برتر ایرانی داخل کشور بمانند و به توسعه ایران اسلامی کمک کنند.

کریمی با تاکید بر این که بانک ملی ایران نسبت به پرداخت تسهیلات به نخبگان هیچ منعی ندارد، اظهار کرد: حتی این آمادگی وجود دارد که افراد معرفی شده از سوی بنیاد ملی نخبگان برای گذراندن دوره خدمت مقدس سربازی در بانک ملی ایران به کارگیری شوند.

محمود سعادت فومنی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات بانک ملی ایران، گفت: همه سرمایه بنیاد ملی نخبگان، سرمایه انسانی است.

وی افزود: گرچه گردش مالی بنیاد قابل توجه نیست، اما ارزش افزوده ای که نخبگان تحت پوشش می توانند برای کشور ایجاد کنند بسیار زیاد است و خوشحالیم که بانک ملی ایران در این موضوع سهیم شده است.

 

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: