افتتاح مدرسه در قرقان زنجان با مشارکت بانک ملّی ایران

مدرسه قرقان از توابع بخش انگوران استان زنجان با مشارکت بانک ملی ایران به بهره برداری رسید.

  • ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ ۰۹:۴۶:۰۰
  • 3114

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، رییس اداره امور شعب استان زنجان بانک در مراسم افتتاح این مدرسه که با حضور نماینده ماهنشان و ایجرود در مجلس و مسئولان استانی برگزار شد، با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران با 90 سال قدمت علاوه بر رسالت اقتصادی خود همواره در کنار اقشار مختلف مردم حضور دارد.

سید احمد طاهری میزان مشارکت بانک در احداث مدرسه قرقان را دو میلیارد ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد که احداث این مدرسه آغازی برای احداث پروژه های دیگر در سایر مناطق استان زنجان باشد.

وی اظهار کرد: بانک ملی ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود که خدمت رسانی به آحاد جامعه در اقصی نقاط کشور است، همواره در طرح های عام المنفعه مانند آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، احداث مراکز نگهداری ایتام و کودکان بی سرپرست و معلولان ذهنی، بازسازی شیرخوارگاه، احداث مدرسه، درمانگاه و... نیز مشارکت داشته است.

صفری مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان زنجان نیز با بیان اینکه اقدامات خیرخواهانه بانک ملی ایران در ساخت مدارس برای مناطق محروم کشور درخور تقدیر است، گفت: اخلاق و رفتار کارکنان بانک ملی ایران می تواند در ایفای مسئولیت های اجتماعی الگویی برای دیگر سازمان ها باشد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: