رونق بازار کالای داخلی با تسهیلات بانک ملّی ایران

بانک ملی ایران در سال حمایت از کالای ایرانی، تعداد 30 هزار و 900 فقره تسهیلات در قالب فروش اقساطی خرید کالای مصرفی با دوام داخلی در پنج ماه ابتدای سال جاری پرداخت کرده است.

  • ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ۰۸:۵۱:۰۰
  • 2794

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در سالی که حمایت از کالای داخلی نام گرفته است، حمایت از تولید و بازار کالای ساخت داخل را مورد توجه ویژه قرار داده و بر همین اساس در مدت مذکور دو هزار و 944 میلیارد ریال تسهیلات در قالب فروش اقساطی خرید کالای مصرفی با دوام داخلی به متقاضیان تخصیص داده است.

تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و اشتغال بخش دیگری از تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران در پنج ماه ابتدای امسال بوده به طوری که طی این مدت 29 هزار و 553 فقره تسهیلات به ارزش 50 هزار و 122 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

رفع نیازهای اساسی خانوار نیز از دیگر محورهای تسهیلات پرداختی این بانک است و در مدت مذکور 358 هزار و 138 فقره تسهیلات در قالب فروش اقساطی و جعاله به ارزش 94 هزار و 206 میلیارد ریال پرداخت شد.

بانک ملی ایران با نگاه حمایتی به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه در پنج ماه ابتدای امسال یک هزار و 148 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه نیازمندان نیز بدون احتساب تسهیلات ازدواج و اشتغال در 31 هزار و 35 فقره پرداخت کرده است.

این بانک همچنین در حمایت از ازدواج جوانان بیش از 123 هزار و 123 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 19 هزار و 218 میلیارد ریال پرداخت کرد.

 

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: