افتتاح مدرسه هشت کلاسه شهدای بانک ملی ایران در شهرستان بروجن

مدرسه هشت کلاسه شهدای بانک ملی ایران در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ ۱۰:۴۹:۰۰
  • 2782

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این مدرسه با تامین اعتبار دو میلیارد ریالی بانک در زیربنای 1455 متر مربع، محوطه سازی دو هزار و 474 مترمربع و عرصه ای به مساحت سه هزار و 487 مترمربع به بهره برداری رسید.

احمدرضا صباغی رییس اداره امور شعب استان چهارمحال و بختیاری بانک در این مراسم با تاکید بر نقش بانک ملی ایران در طرح های عام المنفعه از جمله احداث مدارس، مسجد و... گفت: بانک ملی ایران بازوی توانمند اقتصادی دولت است و در پرداخت تسهیلات ازدواج، مسکن روستایی و سیاست های اقتصاد مقاومتی همسو با برنامه ها و سیاست های دولت حرکت می کند.

همچنین اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به نقش تاثیرگذار نهاد آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده ساز کشور اظهار کرد: بانک ملی ایران در کنار رسالت اقتصادی خود، همواره توجه ویژه ای به حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت های اجتماعی داشته و قدم های موثری در جهت رفع کاستی های موجود برداشته است که این نگاه از ارزش های ستودنی سازمانی و مدیریتی این بانک نشات می گیرد.

خدیجه ربیعی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه بانک ملی ایران منشا اقدامات ارزنده در جامعه بوده است، تاکید کرد: این بانک در اجرای طرح های بزرگ اقتصاد کشور پیشتاز بوده است و امیدواریم این اقدامات به دیگر سازمان ها و موسسات مالی نیز تسری یابد و توجه بیشتری به حوزه های آموزش، زیرساخت ها و سلامت صورت گیرد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: