رئیس جدید اداره امور شعب استان گیلان بانک ملی ایران معارفه شد

با حضور عضو هیات مدیره، مدیر امور شعب منطقه یک کشور و جمعی از مدیران استانی بانک ملی ایران و نیز مسئولان استان گیلان، آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره امور شعب استان گیلان بانک ملی ایران برگزار شد.

  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ ۱۱:۳۵:۰۰
  • 8748

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که این بانک در همه عرصه‌ها در کنار دولت بوده و در جهت خدمت به مردم همواره در صحنه حاضر است، گفت: با وجود مشکلات زیرساختی کشور عراق، تلاش کارکنان بانک ملی ایران در ارائه خدمات به زائران اربعین ستودنی است .

برات کریمی با اشاره به نقش نظام بانکی در جنگ اقتصادی علیه کشورمان، به مدیران توصیه کرد حمایت ویژه‌ای از واحدهای تولیدی صادرات محور داشته باشند، زیرا این کار ضمن ارز آوری، ایجاد اشتغال و رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

به گفته وی، همچنین بخش خصوصی می‌تواند در زمان تحریم بهترین کمک را به اقتصاد کشور داشته باشد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه‌های درون سازمانی یاد کرد و افزود: برای ارائه خدمت با کیفیت به مردم و همچنین رشد، توسعه و اعتلای نام بانک ملی ایران باید از افراد توانمند، تحصیلکرده، جوان و دلسوز در مسئولیت ها استفاده کرد.

مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک نیز در این مراسم تاکید کرد که تأمین مالی بخش عمده‌ای از طرح‌های دولت بر عهده بانک های دولتی است.

حمیدرضا فتحی بیرانوند با تاکید بر لزوم حرکت به سمت تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت، افزود: بانک ملی ایران با توجه به شرایط اقتصادی موجود، اهتمام ویژه‌ای ببرای حمایت از کارآفرینان و فعالان اقتصادی دارد و تمهیدات لازم و راهکارهای مناسب را در جهت حمایت از رونق اقتصادی، توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار به کار خواهد بست.

در این مراسم از خدمات سیدکورش معالی که پس از 30 سال خدمت در بانک ملی ایران به افتخار بازنشستگی نائل آمد، تقدیر و احداله امیری به عنوان رئیس جدید اداره امور شعب بانک در استان گیلان منصوب شد.

در حاشیه این مراسم، عضو هیات مدیره و همراهان ضمن بازدید از شعبه ممتاز گلسار رشت و دیدار با همکاران، تدابیر لازم برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان را ارائه کردند.


آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: