12 میلیون تراکنش مالی موفق در پیام رسان «بله»

در پاییز امسال میزان تراکنش های مالی انجام شده در پیام رسان «بله» نسبت به فصل گذشته با 25 درصد رشد همراه بود و به بیش از 12 میلیون تراکنش رسید.

  • ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۰۹:۲۱:۰۰
  • 2827

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پیام رسان مالی «بله» با هدف تحقق ایده آل های مخاطبان خود در ارتباطات مالی و اجتماعی، همواره به دنبال گسترش و بهبود امکانات موجود است و ضمن فراهم کردن امکانات یک پیام رسان برای مخاطبان، امکان انجام خدمات بانکی و مالی را نیز در این بستر میسر کرده است.

در ماه های مهر، آبان و آذر بیش از 7/5 میلیون تراکنش موفق کارت به کارت در این پیام رسان انجام شده است که نسبت به فصل تابستان رشد 25 درصدی را نشان می دهد.

در پاییز امسال بیش از سه هزار و 350 میلیارد تومان پول در بله گردش داشته و بیش از 520 هزار درخواست پول ارسال شده است.

در مدت مذکور، بیش از 1/2 میلیون خرید شارژ به ارزش بیش از شش میلیارد تومان و 530 هزار فقره پرداخت قبض در پیام رسان بله صورت گرفته است.

مخاطبان و کاربران بله همچنین بیش از 90 هزار تراکنش کارت به کارت روزانه انجام داده اند و حجم پول انتقال یافته روزانه نیز به 35 میلیارد تومان می رسد.

پیام رسان مالی «بله» اکنون بیش از دو میلیون و 820 هزار عضو دارد و در پاییز امسال تعداد 141 هزار کانال و 145 هزار گروه در پیام رسان مالی بله فعال بوده اند.

این پیام رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، 18 بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

در پاییز امسال، این پیام رسان در پایداری شبکه نیز عملکرد قابل قبولی داشته و به‌صورت متوسط 99/95 درصد زمان روزانه را در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: