پرداخت 100 هزار میلیارد ریالی تسهیلات ازدواج بانک ملّی ایران در دولت یازدهم و دوازدهم

بانک ملی ایران در دولت یازدهم و دوازدهم با هدف کمک به ازدواج جوانان، بیش از یک میلیون و 388 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

  • ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۰۹:۵۲:۰۰
  • 2064

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک همواره در راستای سیاست های دولت و در جهت کمک به ازدواج و معیشت جوانان گام برداشته و از ابتدای سال 92 تا پایان آذرماه سال جاری بالغ بر 100 هزار و 153 میلیارد و 148 میلیون ریال تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است.

بر همین اساس طی مدت مذکور، یک میلیون و 388 هزار و 978 نفر با تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک ملی ایران به خانه بخت رفته اند.

بانک ملی ایران همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه 216 هزار و 346 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش 33 هزار و 844 میلیارد و 373 میلیون ریال تخصیص داده است.

لازم به ذکر است، به هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تعلق می گیرد و متقاضیان به مدت دو سال (24 ماه) از تاریخ عقد، می توانند برای دریافت تسهیلات مذکور اقدام کنند.

در سال 97 به منظور حمایت از ازدواج جوانان و بر اساس ابلاغ بانک مرکزی، سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به 15 میلیون تومان برای هر یک از زوجین و دوره بازپرداخت آن به 60 ماه با همان نرخ چهار درصد کارمزد افزایش یافت که پرداخت این تسهیلات بلافاصله در تمامی شعب بانک ملی ایران نیز کلید خورد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: