فراخوان مسابقه طراحی الگوی معماری ساختمان های بانک ملی ایران

بانک ملی ایران طراحی الگوی معماری ساختمان هایش را به مسابقه گذاشته است.

  • ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۳:۳۳:۰۰
  • 9725

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، طراحی نما و معماری داخلی به منظور ایجاد الگوی هماهنگ ساختمان ها، حفظ اصالت و در عین حال روزآمد و نوین بودن، طرح نما و دکوراسیون داخلی، خلاقیت و نوآوری همراه با زیبایی اثرگذاری و قابلیت تعمیم الگو به اقتضای موقعیت ساختمان، تاکید بر ریشه های تاریخی غنی طراحی معماری بانک از زمان تاسیس تا کنون و نیز اصالت بانک ملی ایران ضمن نگاه به آینده و بانکداری نوین و مدرن، جزو اهداف این مسابقه است.

روش ارائه مدارک شامل خلق آثار و ارائه تصاویر گویا در قالب سه بعدی چاپ شده و نیز ارائه نماها، برش ها و جزئیات مهم در مقیاس 1/50 است. همه مدارک خواسته شده باید بر روی یک CD  یا DVD ذخیره و ارسال شود.

زمان تحویل طرح ها 23 و 24 بهمن ماه امسال در نظر گرفته شده و 27 بهمن ماه مرحله داوری است. نتایج مسابقه نیز 28 بهمن ماه اعلام خواهد شد.

جوایز نفر اول مسابقه 250 میلیون ریال، نفر دوم 150 میلیون ریال و نفر سوم 100 میلیون ریال تعیین شده است.طرح ها باید به نشانی تهران، میدان هفت تیر، ابتدای خیابان مفتح جنوبی، نبش کوچه شیمی، اداره کل مهندسی و املاک بانک ملی ایران طبقه چهارم ارسال شود.اطلاعات بیشتر نیز در سایت sabzandish.com  قابل مشاهده است.


فراخوان مسابقه معماری بانک ملی ایران           



معرفی موقعیت ساختمان شعبه نمونه

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: