افتتاح دو طرح صنعتی با حمایت بانک ملی ایران در یزد

دو طرح صنعتی که توسط بانک ملی ایران تامین مالی شده اند، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان یزد به بهره برداری رسید.

  • ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۱۰:۴۰:۰۰
  • 2525

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار یزد و رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان یزد، طرح توسعه شرکت «سیرنگ» و واحد تولیدی «روکا سرام» افتتاح شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح این دو طرح، حمایت های بانک ملی ایران از واحدهای تولیدی را ستود و از اقدامات انجام شده در این زمینه قدردانی کرد.

برای طرح توسعه شرکت صنایع نساجی «سیرنگ» که مواد اولیه مورد نیاز واحدهای بافندگی را تولید می کند، 155 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است. با افتتاح این طرح، برای 500 نفر به طور مستقیم و برای 2500 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

بانک ملی ایران 110 میلیارد ریال تسهیلات به صورت سرمایه در گردش و 100 میلیارد ریال تسهیلات تامین ماشین آلات در اختیار این شرکت قرار داده است.

واحد تولیدی «روکاسرام» نیز ظرفیت تولید سالانه سه میلیون و 600 هزار متر مربع کاشی ساختمانی، کفی، پرسلانی، لعابدار و ... را دارد. برای احداث این واحد تولیدی 165 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که با افتتاح آن، 147 نفر مشغول به کار شدند.

بانک ملی ایران١٢ میلیون دلار تسهیلات ارزی و ٨٤ میلیارد ریال تسهیلات ریالی در اختیار این واحد قرار داده است.
آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: