«ملی شو 2» به پایان رسید

مراسم اختتامیه رویداد «ملی شو 2» بانک ملی ایران با حضور مسئولان ارشد بانک و جمعی از صاحبان کسب و کارها و استارت آپ ها و ایده های نو برگزار شد.

  • ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۱۸:۲۵:۰۰
  • 16167

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک در این مراسم که با حضور  سعداله عیسی زاده مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی و هادی سالار خیلی مدیر امور طرح و برنامه بانک، جمعی از مدیران شرکت ها و صاحبان استارت آپ ها و ... برگزار شد، با تاکید بر اینکه رویداد «ملی شو 2» بر اساس ابتکار عمل و خلاقیت در بانک ملی ایران شکل گرفت، گفت: اگر طی یک دهه اخیر نگاهی به فعالیت های بانک ها بیاندازیم، متوجه می شویم که همه این بنگاه ها با چالشی مواجه بوده اند که آثار آن در صورت های مالی و سود و زیان بانک نمایان است. این چالش حضور کسب و کارهای جدید و فین تک ها هستند که بانک ملی ایران تلاش کرد تا مسیری را برای حضور فین تک ها در این بانک ایجاد کند.

وی افزود: بر همین اساس تفاهمنامه ای فناورانه با معاونت فناوری ریاست جمهوری منعقد شد و مرکز نوآوری بانک ملی ایران موسوم به فینوداد شکل گرفت.

خاتونی تصریح کرد: بانک ملی ایران در این مرکز از استارت آپ ها و ایده های جدید حمایت می کند و فین تک هایی که در حوزه کسب و کارهای بانکی باشند نیز حمایت ویژه ای دریافت خواهند کرد. کما اینکه سککوک نیز که در ملی شو 2 رونمایی شد، در ابتدا یک استارت آپ بود و سپس بانک ملی ایران در کنار آن قرار گرفت.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بیان کرد: تلاش ما بر این است تا در سومین رویداد ملی شو بانک ملی ایران، همراه با طرح ها و ایده های جدید بیاییم و از ایده ها و نگاه های نو نیز استقبال خواهیم کرد.

در پایان این مراسم نیز به ترتیب انتخاب هیات داوران از پنج استارت دنگی پال، جیبیمو، جی بی نو می، جی بام پی و کارنو با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر شد.

همچنین همزمان با این مراسم، اختتامیه ملی استارز نیز برگزار شد و از 277 چالش مطروحه در  مسابقه «چالش نوآوری باز» بانک، شش چالش برتر در دو گروه سامانه های بانکی و داده ها و هوش مصنوعی در هر گروه کارکنان و مشتریان معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 ضمنا در این مراسم از شرکت هایی که در یک سال گذشته برای تحقق تحول دیجیتال و بانکداری الکترونیک با بانک ملی همراه بودند و همکاران برگزارکننده رویداد ملی شو2 قدردانی گردید

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: