آخرین اقدامات بانک ملی ایران در کمک رسانی به مناطق سیل زده

بانک ملی ایران طی چند روز اخیر با بسیج کامل امکانات خود تلاش نموده است ،یاریگر هموطنان عزیز سیل زده باشد.

  • ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۱۴:۲۱:۰۰
  • 7768

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ،پس از وقوع سیل در کشور به ویژه استان های گلستان،مازندران و فارس ،کمیته بحران و پشتیبانی به این منظور در بانک تشکیل شده تا با ارسال اقلام و تجهیزات مورد نیاز ،گوشه ای از مشکلات هموطنان آسیب دیده مرتفع گردد.
مدیرعامل بانک ملی ایران در روزهای اخیر به صورت مستمر ،آخرین وضعیت مناطق سیل زده را از مسوولان استانی بانک پیگیری کرده و تدابیر لازم برای رفع مشکلات هموطنان سیل زده را ارایه کرده است.
از سوی دیگر روسای ادارات امور شعب استان های سیل زده به نمایندگی از مدیرعامل بانک ،از مناطق درگیر سیل بازدید و سرکشی کرده اند.
حضور در منازل کارکنان آسیب دیده بانک و هماهنگی برای تسریع کمک به آنها و شرکت در جلسات ستاد بحران استان و هماهنگی با واحدهای ذیربط در خصوص کمک های بلاعوض و تسهیلات مسکن از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.
همچنین کمیته های خودجوش کارکنان بانک در استان های مختلف تشکیل شده و تا کنون کارکنان بانک ملی ایران در استان های مختلف با ارسال چندین محموله غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده تلاش کرده اند در این حادثه غمبار در کنار هموطنان سیل زده باشند.
تشکیل ستاد های مردمی با محوریت و راهبری بانک ملی ایران در برخی استان ها نظیر گلستان جهت اسکان و پذیرایی دو هزار نفر از مردم سیل زده استان و اسکان برخی از هموطنان در اماکن متعلق به بانک و منازل کارکنان از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: