دکتر حسین زاده: بانک ملی ایران با استراتژی مدون به سوی اهداف بلند مدت حرکت می کند

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که این بانک استراتژی مدون و تعریف شده دارد و با برنامه ریزی دقیق به سوی اهداف بلند مدت خود حرکت می کند؛ گفت: ارزیابی عملکرد سال گذشته بانک نشان می دهد که وضعیت ما مطلوب است و در سال جاری بهتر نیز خواهد شد.

  • ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ ۱۶:۴۹:۰۰
  • 6293

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در همایش بررسی عملکرد سال 97 و تبیین برنامه های راهبردی سال جاری بانک ملی ایران که امروز با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد برگزار شد، با تاکید بر این که تحریم های آمریکا علیه کشور و نظام بانکی آثار منفی چندانی به همراه نخواهد داشت؛ ادامه داد: تنها آمریکاست که ما را تحریم کرده است، در حالی که همکاری ما با سایر کشورهای دنیا ادامه دارد.

به گفته وی، عملکرد واحدهای خارجی بانک ملی ایران کاملا مطلوب است و این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

حسین زاده با اشاره به این که سود و زیان همه واحدهای بانک باید در اولویت رسیدگی مسئولان باشد، ادامه داد: همه کارکنان بانک باید به سوددهی واحد خود حساس باشند و این موضوع را در اولویت امور خود قرار دهند.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه به محصولات منحصر به فرد این بانک در حوزه بانکداری الکترونیکی و دیجیتال مانند بام و بله اشاره و خاطرنشان کرد: این محصولات علاوه بر کاهش هزینه های بانک، می تواند سهم به سزایی در جذب مشتری داشته باشد، بنابراین جا دارد که بر روی آنها بیشتر سرمایه گذاری شود.

وی همچنین بر لزوم رعایت دقیق الزامات و قوانین مبارزه با پولشویی در این بانک تاکید کرد و گفت: بانک ملی ایران، فعالیت بین المللی دارد و خود را به رعایت همه قوانین مرتبط با این حوزه ملزم می داند.

حسین زاده به حادثه سیل رخ داده در برخی نقاط کشور در اوایل سال جاری نیز اشاره کرد و با بیان این که این بانک از همه ظرفیت خود برای کمک به حادثه دیدگان استفاده کرده است، افزود: خوشبختانه واحدهای بانک ملی ایران با تدبیر درست، خسارت وارده به اموال و اسناد موجود در شعب را به حداقل رساندند و این درس بزرگی بود که می توان در حوادث بعدی از آنها استفاده کرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این همایش با اشاره به این که بانک ما همواره در کنار دولت و مردم بوده و هست، گفت: خوشبختانه با تلاش کارکنان، شاخص های بانک به سمت مطلوب حرکت کرده است.

برات کریمی همچنین بر لزوم ادغام شعب به منظور کاهش هزینه های غیر ضروری و افزایش بهره وری تاکید کرد و گفت: توسعه سامانه های غیرحضوری بانک ملی ایران، باعث افزایش رضایت مشتریان و تسریع در عملکردها شده است.

دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز با تاکید بر لزوم احیای منابع بلوکه شده بانک و استفاده از آنها در حوزه تسهیلات دهی، گفت: افزایش اختیارات واحدها در تسهیلات دهی بدون افزایش منابع، کارایی ندارد.

محمود شایان به حادثه خیز بودن کشورمان نیز اشاره کرد و با بیان این که بانک ملی ایران همواره در حوادث طبیعی، کنار هموطنان است، گفت: بخش قابل توجهی از منابع بانک در چنین مواقعی به جهت مسئولیت اجتماعی و انسان دوستی، هزینه می شود.

عضو دیگر هیات مدیره بانک ملی ایران هم افزایش درآمدهای عملیاتی، افزایش درآمد ناشی از کارمزد، رشد منابع ارزان قیمت و فروش املاک و اموال مازاد را از الزامات سال جاری دانست.

ناصر شاهباز با بیان این که برخی بدهکاران عمده بانک در سال جاری تعیین تکلیف شدند، گفت: امیدواریم پروژه های بزرگی چون تطبیق صورت های مالی با استاندارد IFRS و نیز بودجه ریزی عملیاتی در سال جاری نهایی شوند.

در ادامه دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران هم با اشاره به الزامی شدن استفاده از رمز دوم یک بار مصرف از ابتدای خرداد ماه، بر لزوم تشریح این موضوع برای مشتریان و نیز الزام آنها به نصب اپلیکیشن 60 تاکید کرد.

مسعود خاتونی با بیان این که توسعه نظام های الکترونیکی در بانک ملی ایران با سرعت در حال انجام است، اظهار امیدواری کرد سامانه های غیرمتمرکز بانک هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند.

در این همایش همچنین پانل های تخصصی با حضور معاونان مدیرعامل و مدیران امور برگزار و به سوالات حاضران پاسخ داده شد.

همچنین در پایان همایش از رئیس شعب مستقل سعدی، رئیس اداره امور شعب استان مرکزی، رئیس اداره امور شعب غرب تهران، رئیس شعبه مستقل حافظ و رئیس اداره امور شعب استان کرمانشاه که در سال گذشته عملکرد برتر داشته اند، تقدیر شد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: