عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: رونق کسب و کار با سامانه سککوک

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم ورود بانک به زنجیره های اقتصادی جدید و حرکت به سمت هوشمندسازی در دنیای اقتصادی امروز گفت: سامانه سککوک، ابزاری برای رونق کسب و کار است و صاحبان مشاغل می توانند با امتیازات این سامانه، کسب و کار خود را توسعه و رونق بخشند.

  • ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ ۱۹:۰۴:۰۰
  • 2456

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در همایش آغاز بهره برداری از سامانه سککوک(سامانه کشوری کسب و کار) در شعب بانک ملی ایران در استان خراسان رضوی که با حضورجمعی از کارشناسان ادارات کل تهران، روسای شعب اصلی و ممتاز، روسای دوایر اعتبارات و کارشناسان اداره امور شعب استان خراسان رضوی در محل این اداره امور برگزار شد، با بیان اینکه آینده نگری، بانک ملی ایران را از چالش های احتمالی خارج می کند و در همین راستا بانک طی سال های گذشته از سامانه های جدیدی رونمایی کرده است، افزود: اثرات مثبت تغییرات صورت گرفته در صورت های مالی نیز نمایان است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اظهار کرد: اساس اقتصاد هر کشور را صنایع، اصناف و کسب و کارهای خرد تشکیل می دهند و باید از فناوری ها و ابزارهای مدرن بهره جست.

خاتونی ادامه داد: افرادی که از سامانه سککوک استفاده می کنند عموما زنجیره تامین، صاحبان کسب و کارهای خرد و متوسط و مصرف کنندگان هستند. سککوک از سه بخش معاملات نقدی، مبادلات اعتباری و باشگاه مشتریان تشکیل شده و هر شخصی که در سککوک عضو باشد، می تواند محصولات خود را به فروش برساند و این امر از مزیت های سامانه است. 

وی همچنین ضمن تقدیر از عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی در سال گذشته افزود: در سال گذشته تعداد قابل توجهی از شعب بانک در این استان ارتقای درجه داشته اند که این امر نشان دهنده یک برنامه ریزی دقیق و مدون از سوی مدیران اداره امور شعب استان خراسان رضوی و تلاش همکاران است.

حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک نیز با اشاره به تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران مبنی بر استفاده از ابزارهای جدید از قبیل سامانه سککوک گفت: با توجه به مزیت های مهم سامانه سککوک، تمام تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر این سامانه در استان به کار خواهیم گرفت.

مدیر سامانه سککوک بانک ملی ایران نیز در این همایش ضمن ارایه توضیحاتی در خصوص خدمات و نحوه اجرای سامانه مذکور به بررسی و مقایسه این طرح با طرح های مشابه آن در سطح دنیا گفت: این بازار غیرمتشکل کسب و کار باید به درستی پایه ریزی شود و بانک ها و سایر اضلاع آن بتوانند نقش خود را به صورت صحیح و کامل ایفا کنند که به طور قطع طی دو سال آینده طرح مذکور در ردیف طرح های جهانی مشابه خواهد بود.

شایان ذکر است، در پایان همایش به سوالات همکاران درباره نحوه تبلیغات، چگونگی سطح دسترسی به اطلاعات و خصوصیات اجرایی سامانه سککوک پاسخ داده شد

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: