آخر هفته با اخبار بانک ملی ایران

سفر مدیرعامل بانک ملی ایران در جریان حضور دولت در خراسان شمالی به منظور کمک به توسعه هر چه بیشتر این استان را می توان مهمترین خبر این هفته بانک دانست.

  • ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ ۰۷:۳۷:۰۰
  • 3296

اعلام آمادگی مدیرعامل بانک ملی ایران برای کمک به توسعه خراسان شمالی

 

مدیرعامل بانک ملی ایران برای سرمایه گذاری در جهت توسعه زیرساخت ها، عمران، کارآفرینی و ایجاد اشتغال در استان خراسان شمالی اعلام آمادگی کرد.

 به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده که همزمان با سفر دولت در این استان حضور داشت، در جمع کارکنان اداره امور شعب استان خراسان شمالی با بیان این که حمایت از تولید کنندگان، وظیفه نظام بانکی است، ادامه داد: ما تصمیم گرفتیم منابع پروژه های توسعه ای استان را از مرکز تامین کنیم.

وی افزود: بانک ملی ایران برای توسعه اقتصادی استان خراسان شمالی هیچ محدودیتی قائل نیست.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که خراسان شمالی از فرهنگی غنی برخوردار است، اظهار کرد: وجود اقوام مختلف در این استان، پتانسیلی بزرگ است که در راستای توسعه استان به کار گرفته خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تقدیر از مردم خونگرم و مهمان نواز خراسان شمالی، هم مرز بودن این استان با کشور ترکمنستان را باعث ایجاد ظرفیت های خوب در جهت توسعه دانست و خاطرنشان کرد: به نظر من می توان از این ظرفیت ها بسیار بهتر و بیشتر استفاده کرد.

حسین زاده با اشاره به حضور بازنشستگان بانک ملی ایران در این جلسه، سرمایه انسانی را تنها دارایی ارزشمند هر سازمان خواند و گفت: نظم و انضباط موجود در بانک ملی ایران همواره زبانزد بوده و این نیز مدیون کارکنان شریف سازمان است.

وی همچنین توسعه سامانه های مدرن در بانک ملی ایران مانند بام، بله و بانک آفیسر را باعث افزایش رضایتمندی مشتریان خواند و گفت: بانک در تلاش است که با توسعه محصولات نوین، خدمت رسانی به مردم را بیش از پیش توسعه بدهد.

در ابتدای این جلسه که در آن سعداله عیسی زاده مدیر امورحوزه مدیریت و روابط عمومی و علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران نیز حضور داشتند، علی اصغر هدایتی رییس اداره امور شعب بانک ملی استان خراسان شمالی و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، گزارشی از وضعیت منابع ریالی و ارزی، مصارف و مطالبات شبکه بانکی استان ارائه کرد.


امضای تفاهمنامه همکاری مدیرعامل بانک ملی ایران و استاندار خراسان شمالی در حضور رئیس جمهور

 

مدیرعامل بانک ملی ایران و استاندار خراسان شمالی در حضور رئیس جمهور، تفاهمنامه ای به منظور حمایت از سرمایه گذاری و تامین مالی طرح های صنعتی، کشاورزی و خدماتی با رویکرد بهبود و توسعه شاخص های اقتصادی استان امضا کردند.

 دکتر محمد رضا حسین زاده که همزمان با سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان خراسان شمالی سفر کرده بود، در جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه های زیربنایی و اقتصادی،  به نمایندگی از بانک ها این تفاهمنامه را با هدف تامین مالی طرح‌های تولیدی با محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی امضا کرد.


با موزه بانک ملی ایران، تاریخ همراه شماست!

 

در دو سالگی افتتاح موزه بانک ملی ایران، همراه با تاریخ و تمدن کهن ایرانی، برگ های دفتر بانکداری کشور را ورق بزنید.

بانک ملی ایران طی 91 سال حرکت پرفراز و نشیب خود اندوخته های ارزشمندی از آثار نفیس هنری تاریخ ایرانی و اروپایی گردآوری کرده است و همه این آثار ارزشمند را در ساختمان صندوق پس انداز ملی که از بناهای ثبت شده در فهرست آثار ملی و از میراث ماندگار در زمینه معماری در کشور به شمار می آید، به عنوان مکان موزه در معرض نمایش گذاشته است.

موزه بانک ملی ایران عصر روز چهارشنبه 21 تیرماه 1396 به طور رسمی با حضور جمعی از مقامات برجسته کشوری از جمله اسحاق جهانگیری، علی طیب نیا، مسعود سلطانی فر و زهرا احمدی پور و با حضور مدیریت عامل بانک محمدرضا حسین زاده و اعضای هیات مدیره افتتاح شد.

موزه بانک ملی ایران با به کارگیری استانداردهای بالا در زمینه تجهیز موزه، اعمال استانداردهای خاص،توسعه فیزیکی و کودک ونوجوان طی دو سال پیاپی در سال 96 و 97 به کسب رتبه اول در میان موزه های دولتی و دریافت عنوان " موزه برتر کشور" نائل شد.

شایان ذکر است از زمان تأسیس موزه تاکنون تعدادی از سفرا و شخصیت های مهم کشورهای مختلف جهان از جمله کره جنوبی، تایلند، هند، بنگلادش، پاکستان، ترکیه، لبنان، سوریه، الجزایر، بلاروس، بلغارستان، اتریش، هلند، نروژ و نیوزلند از موزه بانک ملی ایران بازدید کرده اند و اهالی فرهنگ و هنر و چهره های نامدار ایران نیز طی پیام های مکتوب این اقدام بانک ملی ایران را ستوده اند.

علاقمندان به فرهنگ و هنر می توانند همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 13 الی17 از این مجموعه با ارزش دیدن فرمایند.



برگزاری مراسم تودیع و معارفه روسای ادارات کل روابط عمومی، بازاریابی و تحقیقات بانک ملی ایران

با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران و اعضای هیات مدیره مراسم تودیع و معارفه روسای ادارات کل روابط عمومی، بازاریابی و امور مشتریان و تحقیقات و نوآوری بانک برگزار شد.

 در این مراسم از زحمات حشمت اله حسینی ریاست سابق اداره کل روابط عمومی بانک تقدیر و نادر اکبری وند به عنوان رییس جدید این اداره کل معرفی شد. همچنین بهرام واقفی به عنوان رییس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان و علیرضا یحیوی به عنوان سرپرست اداره کل تحقیقات و نوآوری بانک معرفی شدند.

مدیرعامل بانک ملی ایران در این مراسم با تاکید بر اینکه روابط عمومی اکنون دوران بالندگی خود را طی می کند، ضمن ابراز آرزوی موفقیت و سلامتی برای آقای حسینی ریاست سابق اداره کل روابط عمومی بانک که به درجه بازنشستگی نایل آمد، همکاری های ایشان را شایسته تقدیر عنوان کرد.

دکتر محمدرضا حسین زاده همچنین با بیان اینکه امیدواریم روابط عمومی همانند سابق روزهای خوبی را در پیش داشته باشد، این جابه جایی ها را برای پویایی و بالندگی بانک ضروری دانست و گفت: ادارات کل بازاریابی و امور مشتریان، روابط عمومی و تحقیقات و نوآوری در کنار بخش انفورماتیک بانک می توانند حرکت هایی اثرگذار را در بانک‌ رقم بزنند.

وی با بیان اینکه بازاریابی نیز یکی از ابزارهای مهم در بانک ملی ایران قلمداد می شود، ضمن آرزوی توفیق برای آقای اکبری وند در سمت جدید، ابراز امیدواری کرد در روزهای آتی شاهد جهش خوب در ادارات کل روابط عمومی، بازاریابی و امور مشتریان و تحقیقات و نوآوری بانک باشیم.


در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور حراست بانک ملی ایران مطرح شد؛ حراست مشاور، امین کارکنان است

با حضور معاون حراست کل کشور، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران، نمایندگان وزارت اطلاعات، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی، مراسم تودیع و معارفه مدیر امور حراست بانک ملی ایران برگزار شد.

معاون حراست کل کشور با بیان این که امروز تاکید همه مدیران کشور بر گرفتن آرایش جنگی در مقابل جنگ اقتصادی دشمن است، گفت: هر کس باید در این شرایط جایگاه خود را به خوبی بشناسد و در قبال آن احساس مسئولیت کند.

فاطمی نیا با تاکید بر این که برنامه ریزی عملی، نیاز امروز جامعه است، ادامه داد: نظارت، از بخش های اصلی مدیریت است و حراست در این بخش به مدیران کمک خواهد کرد.

وی رفع موانق قانونی برای حرکت سریع به سمت پیشرفت را خواستار شد و افزود: قوانین و مقررات قدیمی که گاه توسط سودجویان مورد سوء استفاده قرار می گیرد می تواند توسط حراست رصد شده و به اطلاع مقامات مسئول برسد.

فاطمی نیا تقویت تولید و اشتغال را رمز رهایی از چالش های اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: در انتصاب مدیران باید جوانب تعهد، تخصص، انگیزه، دانش و سوابق کاری و کارایی، توامان در نظر گرفته شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات علی عبدالله زاده مدیر پیشین امور حراست بانک، گفت: در دوره گذشته، حراست به مشاوری امین برای کارکنان بانک و پناهگاهی امن برای آنها تبدیل شد.

حسین زاده با بیان این که حراست به تنهایی سپری در مقابل حواشی و شایعات علیه بانک شده است، اظهار کرد: امروز نه تنها کسی از حراست گریزان نیست، بلکه کمک فکری حراست در چالش ها، همواره راهگشاست.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با بیان این که مدیر جدید امور حراست بانک، فعالیت خود را از رده های پایین شروع کرده و امروز به این جایگاه رسیده است، گفت: خوشبختانه مدیر امور جدید با همه زوایای کار، آشناست و کارکنان نیز با او رابطه بسیار مطلوبی دارند.

علی عبدالله زاده مدیر پیشین امور حراست بانک ملی ایران نیز در این مراسم با اشاره به سختی و شیرینی های فعالیت در این بخش، تاکید کرد که حفظ آبروی کارکنان، جدیت در انجام امور، تلاش بی وقفه برای حفظ اموال مردم و احصای آسیب های موجود همواره در دستور کار حراست بوده است.

محمد شهرام اخلاق دوست مدیر جدید امور حراست بانک ملی ایران نیز با بیان این که ریل گذاری درست انجام شده در حوزه حراست طی سال های گذشته باعث شد که روند امور به درستی جریان یابد، گفت: حراست مشاوری امین برای کارکنان باقی خواهد ماند و آرامش لازم برای فعالیت مدیران بانک بیش از پیش فراهم خواهد شد.

نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی و جمع دیگری از حاضران در جلسه نیز به بیان دیدگاه های خود درباره نقش حراست در ایجاد امنیت و کمک به فعالیت سالم و اثربخش سازمان ها به ویژه نهادهای اقتصادی پرداختند.

در پایان نیز حکم انتصاب محمد شهرام اخلاق دوست مدیر جدید امور حراست بانک ملی ایران به وی تقدیم و از خدمات علی عبدالله زاده مدیر پیشین امور حراست بانک تقدیر شد.


افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن نخبگان و استعدادهای برتر توسط بانک ملی ایران

بانک ملی ایران سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر را افزایش داد.

به موجب مصوبه هیات مدیره بانک و به استناد دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی، با افزایش 25 درصدی این تسهیلات موافقت شد.

بر این اساس سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر از مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون ریال به مبلغ دو میلیارد ریال رسید.

این تسهیلات مطابق با نرخ شورای پول و اعتبار و با دوره بازپرداخت حداکثر 20 ساله پرداخت می شود.


سودآوری واحدها، محور مورد تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم توجه ویژه کارکنان بانک به موضوع سودآوری واحدها تاکید کرد.

 دکتر محمد رضا حسین زاده در جمع کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک با بیان این که کاهش هزینه های غیرضروری بانک، الزامی است، افزود: طبیعی است که با این روند، علاوه بر افزایش بهره وری بانک، قدرت تسهیلات دهی و خدمت رسانی به مشتریان نیز افزایش می یابد.

وی با تاکید بر این که خدمت رسانی شایسته به مشتریان، از اولویت های اساسی بانک است، ادامه داد: گسترش خدمات بانک به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک باعث جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان شده است.

حسین زاده سامانه هایی مانند بام، بله، اپلیکیشن 60 و بانک آفیسر را از پیشرفته ترین خدمات در نظام بانکی دانست و افزود: این خدمات خوشبختانه با اقبال عمومی مواجه شده است.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با ابراز خرسندی از عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک، تاکید کرد : نحوه فعالیت این اداره امور شعب می تواند الگوی مناسبی برای سایر کارکنان در بانک ملی ایران باشد.

حسین زاده همچنین از شعبه ممتاز بلوار سجاد مشهد بازدید و با کارکنان آن گفت و گو کرد.



برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی ودارایی در بانک ملی ایران

دومین نشست مشترک شورای هماهنگی مدیران سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان تهران با محوریت حمایت از رونق تولید، بررسی عملکرد پرداخت تسهیلات کلان و ارزیابی راهکارها، طرح‌ها و موانع تامین مالی بنگاه‌های تولیدی به میزبانی بانک ملی ایران برگزار شد.

 در این نشست که با حضور اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، نمایندگان بانک‌ها، بیمه ها، گمرک و سایر مدیران سازمان های اجرایی تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان تهران برگزار شد، کریمی با اشاره به این که منابع بانکی در استان تهران حامی تولیدکنندگان است، اظهار داشت: در سال جاری با ابزار اعتبارات اسنادی و خرید دین ،بخشی از خلاهای نقدینگی واحدهای تولیدی را پر خواهیم کرد.

وی با بیان این مطلب که تامین مالی واحد های تولیدی در حال اجراست، تاکید کرد: درخواست افزایش نقدینگی و حجم پول مورد درخواست واحدهای تولیدی را به خوبی پاسخ خواهیم داد و زنجیره تامین مالی را برای آنها احیا می کنیم.

مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران در این نشست، رشد پرداخت تسهیلات بانک ها در سال گذشته نسبت به سال 96 را 26 درصد عنوان و اظهار کرد: بانک‌ها به عنوان موتور محرک اقتصاد کشور تلاش‌های ویژه ای برای حمایت از تولید دارند که در این زمینه بانک ملی ایران خدمت سککوک را  با هدف ایجاد یک اکوسیستم جامع کسب و کار با ویژگی هایی منحصر به فرد شامل سادگی عمل و هزینه کم طراحی کرده است.

کریمی موضوعات اساسی بهبود فضای کسب و کار، رفع موانع تولید و اجرای سند راهبردی استان را مهم دانست و افزود: اعضای این شورا نمایندگان سازمان های تاثیرگذار در اقتصاد استان هستند و این شورا می تواند نقش مهمی در استان در راستای بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید ایفا کند.

فرزانه دهنادی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران در ادامه این نشست گفت: رویکرد ما در سال جاری حمایت از مجتمع های صنعتی و واحدهای تولیدی و بازیابی منابع بانک‌ها برای حمایت از رونق تولید است.

وی تصریح کرد: امسال در صدد آن هستیم که دغدغه کارآفرینان و تولیدکنندگان بزرگ استان تهران حل شود و در عین حال با حمایت از تولید کنندگان به رونق تولید کمک کنیم.

لازم به ذکر است، برگزاری نشست های مشترک شورای هماهنگی مدیران استانی سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور تبادل افکار و تجربیات و برنامه ریزی  برای اقدامات هماهنگ در راستای تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و همچنین اهداف و سیاست های مالی و اقتصادی کشور انجام می شود.


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: رونق کسب و کار با سامانه سککوک

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم ورود بانک به زنجیره های اقتصادی جدید و حرکت به سمت هوشمندسازی در دنیای اقتصادی امروز گفت: سامانه سککوک، ابزاری برای رونق کسب و کار است و صاحبان مشاغل می توانند با امتیازات این سامانه، کسب و کار خود را توسعه و رونق بخشند.

 مسعود خاتونی در همایش آغاز بهره برداری از سامانه سککوک(سامانه کشوری کسب و کار) در شعب بانک ملی ایران در استان خراسان رضوی که با حضورجمعی از کارشناسان ادارات کل تهران، روسای شعب اصلی و ممتاز، روسای دوایر اعتبارات و کارشناسان اداره امور شعب استان خراسان رضوی در محل این اداره امور برگزار شد، با بیان اینکه آینده نگری، بانک ملی ایران را از چالش های احتمالی خارج می کند و در همین راستا بانک طی سال های گذشته از سامانه های جدیدی رونمایی کرده است، افزود: اثرات مثبت تغییرات صورت گرفته در صورت های مالی نیز نمایان است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اظهار کرد: اساس اقتصاد هر کشور را صنایع، اصناف و کسب و کارهای خرد تشکیل می دهند و باید از فناوری ها و ابزارهای مدرن بهره جست.

خاتونی ادامه داد: افرادی که از سامانه سککوک استفاده می کنند عموما زنجیره تامین، صاحبان کسب و کارهای خرد و متوسط و مصرف کنندگان هستند. سککوک از سه بخش معاملات نقدی، مبادلات اعتباری و باشگاه مشتریان تشکیل شده و هر شخصی که در سککوک عضو باشد، می تواند محصولات خود را به فروش برساند و این امر از مزیت های سامانه است.

وی همچنین ضمن تقدیر از عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی در سال گذشته افزود: در سال گذشته تعداد قابل توجهی از شعب بانک در این استان ارتقای درجه داشته اند که این امر نشان دهنده یک برنامه ریزی دقیق و مدون از سوی مدیران اداره امور شعب استان خراسان رضوی و تلاش همکاران است.

حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک نیز با اشاره به تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران مبنی بر استفاده از ابزارهای جدید از قبیل سامانه سککوک گفت: با توجه به مزیت های مهم سامانه سککوک، تمام تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر این سامانه در استان به کار خواهیم گرفت.

مدیر سامانه سککوک بانک ملی ایران نیز در این همایش ضمن ارایه توضیحاتی در خصوص خدمات و نحوه اجرای سامانه مذکور به بررسی و مقایسه این طرح با طرح های مشابه آن در سطح دنیا گفت: این بازار غیرمتشکل کسب و کار باید به درستی پایه ریزی شود و بانک ها و سایر اضلاع آن بتوانند نقش خود را به صورت صحیح و کامل ایفا کنند که به طور قطع طی دو سال آینده طرح مذکور در ردیف طرح های جهانی مشابه خواهد بود.

شایان ذکر است، در پایان همایش به سوالات همکاران درباره نحوه تبلیغات، چگونگی سطح دسترسی به اطلاعات و خصوصیات اجرایی سامانه سککوک پاسخ داده شد.


برگزاری همایش آشنایی با سامانه سککوک با حضور عضو هیات مدیره بانک ملی ایران

همایش آشنایی با سامانه سککوک در اداره امور شعب استان اصفهان با حضور عضو هیات مدیره بانک ملی ایران برگزار شد.

 مسعود خاتونی در این همایش یک روزه که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان صف و ستاد استان برگزار شد، بانک ملی ایران را بانک پیشرو در عرصه فناوری های نوین دانست و توجه ویژه همکاران به افزایش اطلاعات خود در این بخش را مورد تاکید قرار داد .

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین ضمن اشاره به اقدامات و خدمات و نقش آفرینی بانک ملی ایران در بخش های مختلف ، جایگاه امروز این بانک را شاخص و درخور تحسین عنوان کرد .

وی همچنین بانک ملی ایران را تکیه گاهی امن و مطمئن برای بخش های مختلف جامعه از جمله اقتصاد کشور دانست و مدیران اجرایی را به تلاش برای ارتقای دانش روز بانکی و نیز اتخاذ تصمیم های به موقع توصیه کرد.

در ادامه این همایش باقری مدیر عامل شرکت سککوک به تشریح ویژگی های این سامانه و مزیت های آن از جمله ایجاد یک اکوسیستم کسب و کار ،حمایت از چرخه تولید و صنعت و کالای ایرانی و همچنین حمایت از حقوق مصرف کننده پرداخت .

مرتضی نصری رئیس اداره امور شعب استان اصفهان نیز در این همایش به بیان گزارشی از عملکرد و فعالیت های اداره امور شعب استان به ویژه در بخش آی تی و انفورماتیک پرداخت .

همچنین در نشست جداگانه ای عضو هیات مدیره بانک با مدیران ستادی استان دیدار کرد و در گفت و گویی صمیمی، مطالب و دغدغه های همکاران را شنید .

در این همایش ،جمعی از مسئولان ادارات مرکزی بانک نیز حضور داشتند.


بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره از روند مصاحبه با پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی بانک ملی ایران

مدیرعامل، جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران از روند مصاحبه با پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی بانک بازدید کردند.

 پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی بانک هم اکنون در مرحله مصاحبه رفتاری- شغلی، آزمون روانشناختی و همچنین ارزیابی آمادگی جسمانی قرار دارند.

در این بازدید، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران و هیات همراه از نزدیک روند برگزاری مصاحبه را مشاهده کردند و در جریان جزئیات آن قرار گرفتند.



اطلاعیه دوم بانک ملی ایران درخصوص معرفی شدگان مرحله تکمیلی مصاحبه آزمون استخدام پیمانی

اطلاعیه دوم بانک ملی ایران درخصوص معرفی شدگان مرحله تکمیلی مصاحبه آزمون استخدام پیمانی این بانک منتشر شد.

معرفی شدگان مرحله تکمیلی مصاحبه آزمون استخدام پیمانی بانک ملی ایران باید به منظور انجام مصاحبه رفتاری- شغلی و آزمون روانشناختی و همچنین ارزیابی آمادگی جسمانی (صرفاً معرفی شدگان شغل همیار حفاظت نگهبان) در تاریخ و ساعت تعیین شده در جدول زمان بندی به ساختمان فردوسی ادارات مرکزی بانک مراجعه کنند.

با توجه به عدم امکان برگزاری مجدد جلسه مصاحبه، معرفی شدگان آزمون استخدام پیمانی این بانک موظفند در روز و ساعت تعیین شده در محل برگزاری مصاحبه حضور به موقع داشته باشند.

گفتنی است عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه فرآیند استخدام تلقی می گردد و زمان مصاحبه قابل تمدید نبوده و امکان برگزاری مجدد آن خارج از زمان تعیین شده به هیچ عنوان مقدور نیست.

متقاضیان شغل همیار حفاظت (نگهبان) علاوه بر مصاحبه استخدامی، مورد ارزیابی آمادگی جسمانی نیز قرار خواهند گرفت و همراه داشتن لباس و کفش ورزشی از سوی معرفی شدگان این شغل برای انجام ارزیابی آمادگی جسمانی الزامی است.

جدول زمان بندی و اطلاعات تکمیلی در خصوص مصاحبه استخدامی مذکور، از طریق سایت این بانک قابل مشاهده است.


14 میلیون تراکنش مالی موفق در اپلیکیشن «بله»

در بهار امسال میزان تراکنش های مالی انجام شده در اپلیکیشن «بله» به بیش از 14 میلیون تراکنش رسید.

 در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد بیش از 8.4 میلیون تراکنش موفق کارت به کارت انجام شده و حجم کل پول انتقال یافته به  3.3 هزار میلیارد تومان می رسد.

در مدت مذکور، بیش از 1.6 میلیون خرید شارژ در اپلیکیشن بله صورت گرفته است.

اپلیکیشن مالی «بله» اکنون بیش از سه میلیون و 380 هزار عضو دارد و در بهار امسال تعداد 359 هزار کانال و گروه در اپلیکیشن مالی بله فعال بوده اند.

در حال حاضر 20 بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به این اپلیکیشن پیوسته اند. خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبوض و خلافی خودرو، دریافت موجودی کارت، صورتحساب و... از دیگر خدمات بانکی است که در این اپلیکیشن ارایه می شود.

اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنش های مالی مشتریان نظام بانکی دارد.


تاکید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بر رفتار حرفه ای با مشتریان

اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد سه ماهه ادارات امور شعب منطقه یک کشور بانک بر لزوم سرلوحه قرار دادن رفتار حرفه ای با مشتری و رعایت مشتری مداری به عنوان عامل موفقیت سازمانی تاکید کردند.

برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در این همایش که با حضور مسعود خاتونی و محمود شایان دیگر اعضای هیات مدیره، عباس شفیعی معاون پشتیبانی، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری، فریدون رشیدی رییس اداره کل اعتبارات، علی اولیایی رییس اداره کل پیگیری و وصول مطالبات، محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی، مختار محمدی رییس اداره کل حسابداری و بودجه و روسای ادارات امور شعب منطقه یک کشور برگزار شد، گفت: بزرگ ترین واحدهای تولیدی در کشور از خدمات بانک ملی ایران بهره می برند و از این رو نقش بانک در بخش رونق تولید بسیار اثرگذار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران با ۴۰ هزار کارمند به عنوان پرجمعیت ترین و بزرگ ترین بانک کشور و یک بنگاه اقتصادی بزرگ به برنامه ای قوی و پیگیری مستمر نیاز دارد، افزود: ما باید برای مشتریان مراجعه کننده به شعبه، یک مشاور باشیم. اقتصاد کشور کاملا بانک محور است و زمانی که نگاه مردم، بنگاه های اقتصادی و دولت به بانک هاست، مسئولیت بانک ملی ایران بسیار خطیر خواهد بود.

کریمی با تاکید بر اینکه امروزه اهمیت جذب منابع ارزان قیمت بر کسی پوشیده نیست، ابراز کرد: ما باید نیاز مشتریان را بشناسیم و بر اساس نیاز مشتری گام برداریم. همچنین باید برخورد مناسب و علمی با مشتریان دارای مطالبات غیر جاری صورت گیرد و نباید برای تمامی مشتریان نسخه واحدی تجویز شود.

دیگر عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر اینکه موفقیت هر سازمانی در نتیجه عملکرد مدیران و کارکنان مجموعه و در گرو مسایل درون سازمانی و برون سازمانی است، گفت: تاثیر عوامل برون سازمانی به مراتب کم تر از عوامل درون سازمانی است بنابراین برای تحقق اهداف و دستیابی به پیشرفت باید در درون سازمان تلاش کنیم.

مسعود خاتونی با بیان اینکه دنیا روزانه در حال تغییر است و صاحبان کسب و کارها امروز بدون هماهنگی با این تغییر حذف می شوند، بیان کرد: در گذشته قدم نخست کسب و کارها، کسب سودآوری بود اما امروز گام نخست باید حفظ حیات باشد و در صورت رسیدن به آن، سودآوری خود محقق خواهد شد. بانک نیز یک کسب و کار است و امروز باید خود را با این تعییرات هماهنگ کند.

همچنین دیگر عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر مشتری مداری و رفتار حرفه ای با مشتری گفت: اگر می خواهیم جذب منابع داشته باشیم و بانک نیز پیشرفت کند، باید تابلوی مشتری مداری را در بالاترین جایگاه در شعب و بانک نصب کنیم.

محمود شایان با بیان اینکه باید در بخش مشتری مداری دقت نظر بیشتری صورت گیرد، اظهار کرد: بانک بیش از ۱۰ سال جذب نیرو نداشته و این امر اشکالات درون سازمانی را به سیستم تحمیل می‌کند که خوشبختانه ورود نیروهای جدید از طریق آزمون استخدامی اخیر می تواند تحولی را در این زمینه ایجاد کند.

در ادامه معاون پشتیبانی بانک نیز درباره واگذاری اموال و املاک مازاد بانک و استفاده از سامانه سجا (سامانه جامع اموال و املاک) گفت: در جلسه اخیر هیات مدیره بانک بحث تجدید ارزیابی ها مطرح و بدین ترتیب گزارش های اولیه نیز آماده شد. در این بخش زیر ساخت های فراهم شده طی چند سال گذشته از قبیل سامانه سجا در بانک می تواند موثر واقع شود.

عباس شفیعی اظهار کرد: همچنین سامانه ستاد نیز که به منظور خرید و فروش های دولتی راه اندازی شده، در بانک ملی ایران پیاده سازی شده است و بانک به عنوان 10 دستگاه برتر در بهره برداری از این سامانه معرفی شده است. اقبال از این سامانه به جهت ایجاد شفافیت در معاملات می تواند برای بانک مفید باشد.

مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز در این همایش با اشاره به محورهای هفت گانه ابلاغی مدیرعامل بانک در سال جاری گفت: همکاران باید جهت اجرای دقیق استراتژی های بانک اهتمام ورزند. همچنین کسب درآمدهای غیرمشاع و اعطای تسهیلات کوتاه مدت به ویژه در بخش ضمانتنامه، مضاربه، خرید دین و... باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

حمیدرضا فتحی بیرانوند وضعیت شعب منطقه یک کشور بانک در بخش شاخص های کیفی را مطلوب عنوان و بیان کرد: ۱۳ درصد منابع در شعب منطقه یک را منابع جاری تشکیل می دهند. البته همکاران باید در جهت کاهش قیمت تمام شده پول و جذب منابع ارزان قیمت همچنان اهتمام ورزند و بنا بر تاکید مدیرعامل بانک و اعضای هیات مدیره در بخش برنامه ریزی های تسهیلاتی به سمت و سوی تسهیلات خرید دین با توجه به ریسک کمتر نسبت به سایر مدل های تسهیلات پیش رویم.

در پایان این همایش تعدادی از روسای ادارات، حوزه ها و شعب بانک در منطقه یک کشور  به جهت عملکرد برتر در سه ماه نخست امسال با اهدای لوح تقدیر شدند.


روابط عمومی بانک ملی ایران تندیس زرین سرآمدی را دریافت کرد

 در هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی بانک ملی ایران تندیس زرین سرآمدی را دریافت کرد.

 در این مراسم که با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی کشور در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.،تندیس زرین سرآمدی به نادر اکبری وند رییس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران اهدا شد.

گفتنی است در این دوره کارگاه های آموزشی "راهبرد نویسی و خط مشی گزاری ارتباطی" وهمچنین "فرآیند نگاری و استاندارد سازی فعالیت های روابط عمومی " برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این دوره ،همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد خوب اندیش و سرآمد روابط عمومی کشور "هوشنگ عباس زاده " که به تازگی دعوت حق را لبیک گفته است، با اهدای لوح از خانواده وی تجلیل گردید.


هشدار بانک ملی ایران نسبت به کلاهبرداری های پیامکی حذف یارانه

بانک ملی ایران در راستای حفظ منافع مشتریان، نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران از طریق ارسال پیامک های تلفن همراه مبنی بر این که یارانه شما قطع شده است، هشدار داد.

بنا بر گزارش های رسیده، اخیرا کلاهبرداران در برخی از مناطق محروم و دور افتاده کشور در شگردی جدید، پیامکی با این عنوانکه «یارانه شما قطع شده است و جهت اطلاع از یارانه خود به لینک زیر مراجعه فرمایید» از طریق تلفن همراه به مردم ارسال می کنند و با این روش نسبت به سوءاستفاده از حساب مشتریان بانکی اقدام می کنند.

در این روش، برخی از مشتریان بدون در نظر گرفتن مخاطرات موجود به آدرس دریافتی مراجعه و اطلاعات حساب و کارت خود نظیر رمز دوم و CVV2 را ثبت نموده که سارقان و کلاهبرداران پس از جمع آوری اطلاعات مشتریان حساب های آنها را تخلیه می کنند.

بانک ملی ایران از هموطنان و مشتریان عزیز تقاضا دارد برای پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری احتمالی و متضرر شدن، به هیچ عنوان این گونه تماس ها را ترتیب اثر نداده و در صورت دریافت این گونه پیامک های مشکوک هوشیاری لازم را داشته باشند و مراتب را به حراست بانک و یا مسئولان انتظامی گزارش دهند.

بر این اساس بانک ملی ایران تاکید می کند مشتریان گرامی برای پیشگیری از کلاهبرداری های احتمالی و متضرر شدن، اپلیکیشن 60 را از طریق سایت بانک ملی ایران نصب و راه اندازی کنند.

 بانک ملی ایران اﺳﺘﻔﺎده از اپلیکیشن ﮐﺎرﺑﺮدی 60 را ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﯾﮑﯽ از اﺑﺰارﻫﺎی ﻣﻔﯿﺪ ﺑﺮ روی ﮔﻮﺷﯽ ﻫﺎی ﺗﻠﻔﻦ همراه ﺑه جهتﮔﺴﺘﺮش ﺷﯿﻮه ﻫﺎی ﭘﺮداﺧﺖ و به منظور ﺑﺎﻻ ﺑﺮدن اﻣﻨﯿﺖ تراکنش های ﺑﺎﻧﮑﯽ ﯾﮏ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻣﻨﺎﺳﺐ و ﻣﻨﻄﻘﯽ معرفی می کند.


پرداخت ارز به بیش از 31 هزار زائر سرزمین وحی توسط بانک ملی ایران

بانک ملی ایران تا کنون ارز مورد نیاز بیش از 31 هزار نفر از حجاج اعزامی به سرزمین وحی را تامین کرده است.

از روز 12 تیر ماه سال جاری تا پایان وقت اداری روز گذشته، 31 هزار و 127 زائر ارز مورد نیاز خود را از واحدهای ارزی بانک ملی ایران دریافت کرده اند.

به این حجاج تا کنون شش میلیون و 161 هزار و 448 دلار آمریکا به صورت اسکناس پرداخت شده است.

پرداخت ارز به زائران حج تمتع در تمامی شعب ارزی بانک ملی ایران و حداکثر برای هر زائر 200 دلار آمریکا انجام می شود.

دریافت ارز زائران تنها پس از ارائه کارت ملی و احراز هویت امکان پذیر است. در صورتی که مدیر کاروان از سوی سازمان حج و زیارت کتبا به عنوان نماینده زائران به بانک معرفی شده باشد، پرداخت ارز زائران کاروان مربوطه به وی و به شرط ارائه فرم ها و اسناد تکمیل شده نیز امکان پذیر است.

مشخصات شعب ارزی بانک ملی ایران در بخش واحدهای وبسایت بانک قابل مشاهده است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: