نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و آثار نقاشی استاد شکیبا افتتاح شد

نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و آثار نقاشی استاد حجت الله شکیبا، امروز با حضور جمعی از مدیران عامل، روسا و اعضای هیات مدیره بانک ها، مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیران شهرداری تهران و هنرمندان افتتاح شد.

  • ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۹:۴۳:۰۰
  • 6278

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در ابتدای این مراسم، مدیرعامل بانک ملی ایران با تبریک فرارسیدن هفته دولت، به سابقه تاریخی تاسیس بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران متعلق به همه مردم ایران است و در طول ٩١سال حضور خود تلاش کرده است بهترین خدمات را به مشتریانش ارائه کند.
دکتر محمد رضا حسین زاده با تاکید بر این که بانک ملی ایران خدمات گسترده ای به کشور و مردم داشته است، اظهار کرد: حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری، همواره جزو اولویت های بانک بوده و تاسیس موزه بانک ملی ایران به منظور تجمیع آثار هنری، فرهنگی و تاریخی موجود در بانک، نشانه بارز قدمت این اقدامات است.
مدیرعامل بانک ملی ایران به بازدیدش از آثار استاد شکیبا اشاره و خاطرنشان کرد: هنر زیبا و وصف نشدنی استاد شکیبا، بسیار شگفت آور است و بانک ملی ایران خوشحال است که چنین نمایشگاه مشترکی را برگزار می کند.
استاد حجت الله شکیبا نیز در این مراسم با اشاره به این که «کار من نقاشی کردن است»، گفت: به پاس همکاری بانک ملی ایران در برگزاری این نمایشگاه، اثر «فردوسی» را که از نقاشی های خودم است ، به این بانک تقدیم می کنم.
مدیر عامل بانک ملی ایران نیز به رسم یادبود، سکه های یادبود نودمین سالگرد تاسیس بانک را به استاد شکیبا اهدا کرد.
در ادامه، حاضران در مراسم از نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و آثار نقاشی استاد حجت الله شکیبا بازدید کردند.
این نمایشگاه که در آن 91 اثر فاخر استاد شکیبا در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است، تا 9 شهریورماه در محل موزه بانک ملی ایران واقع در خیابان فردوسی برپاست.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: