چتر حمایتی بانک ملی ایران بر سر گروه های هدف سازمان های حمایتی

بانک ملی ایران به منظور توان بخشی به اقشار ضعیف و گروه های هدف سازمان های حمایتی، در هفت ماه ابتدای سال جاری بیش از 10 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت کرده است.

  • ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۰۷:۳۴:۰۰
  • 3567

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه بالغ بر 10 هزار و 482 فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به ارزش دو هزار و 765 میلیارد و 298 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.
بر این اساس در مدت مذکور، سهم تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی بانک ملی ایران بالغ بر پنج هزار و 688 فقره به ارزش یک هزار و 811 میلیارد و 672 میلیون ریال و تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی بالغ بر دو هزار و 75 فقره به ارزش 576 میلیارد و 548 میلیون ریال بوده است.
همچنین این بانک، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، 62 میلیارد و 760 میلیون ریال از این تسهیلات به کمیته امداد امام خمینی (ره) و 23 میلیارد و 710 میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.
طی این مدت 75 میلیارد و 815 میلیون ریال نیز تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به بنیاد شهید تخصیص داده شده است.
پرداخت یک هزار و 915 فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش 214 میلیارد و 793 میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار کشور بوده است.
بانک ملی ایران در سال گذشته نیز با رویکرد حمایت از بازار اشتغال 41 هزار و 237 فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر 24 هزار و 927 فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی تخصیص داده است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: