قهرمانی تیم ایثارگران بانک ملی ایران در پانزدهمین جشنواره فرهنگی – ورزشی ایثارگران شبکه بانکی کشور

تیم ایثارگران بانک ملی ایران در پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی ایثارگران سیستم بانکی کشور شرکت و با کسب هشت مدال، موفق به کسب عنوان قهرمانی در بین بانک های کشور شد.

  • ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۵:۴۵:۰۰
  • 2802

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،تیم بانک ملی ایران در این مسابقات با کسب چهار مدال طلادر رشته های دو و میدانی، تیراندازی، شطرنج و ترتیل قرآن کریم، دو مدال نقره در رشته های شنا (در بخش جانبازان قطع عضو) و دو مدال برنز دررشته های شنای (جانبازان) و دارت به صورت مشترک با بانک کشاورزی به مقام نخست رسید.
این المپیاد با حضور 350 نفر از ایثارگران 11 بانک کشور و در 11 رشته تیمی و انفرادی در دو بخش فرهنگی شامل رشته های حفط، ترتیل، مفاهیم و قرائت و ده رشته ورزشی شامل دو و میدانی، تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی، کاراته (کاتا)، فوتسال، والیبال، شنا، شطرنج و دارت در شهر مشهد برگزار شد.
 لازم به ذکر است در مراسم اختتامیه این المپیاد حجت الاسلام و المسلمین ثقفی مشاور امور ایثارگران وزیر امور اقتصادی و دارایی، خدایی مهر مشاور رئیس کل بانک مرکزی در امور ایثارگران، خسروی رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک و تنی چند از مدیران ارشد استان و شبکه بانکی حضور داشتند.



آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: