با اپلیکیشن 60 برنده باشید!

با توجه به الزام بانک مرکزی به استفاده از رمزهای پویا از ابتدای دی ماه و همچنین احتمال بروز کلاهبرداری از طریق «فیشینگ» یا سرقت اطلاعات حساب های بانکی در بستر اینترنت، می توانید با نصب اپلیکیشن 60 بانک ملی ایران تا قبل از پایان آذرماه ، علاوه بر دریافت رمز یکبار مصرف اول یا دوم برای کارت بانکی خود در هر 60 ثانیه، یکی از 60 برنده جوایز قرعه کشی آن باشید.

  • ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۸:۰۵:۰۰
  • 150680

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دارندگان رمز دوم کارت های بانکی از ابتدای دی ماه ملزم به استفاده از رمزهای پویا هستند و بانک ملی ایران به منظور پاسخگویی به این نیاز و همچنین درجهت حفظ امنیت حساب ها و حقوق مشتریان و ایمن سازی تراکنش های بانکی، اپلیکیشن 60 را در اختیار مشتریان قرار داده است.

اپلیکیشن 60، ابزاری برای تولید رمز یکبار مصرف در بستر گوشی تلفن همراه است که کاربران می توانند با نصب آن تا پایان آذرماه علاوه بر استفاده از قابلیت ها و خدمات متنوع، در قرعه کشی 60 جایزه دو میلیون تومانی شرکت کنند.

لازم به ذکر است، با توجه به الزام استفاده از رمزهای پویا و همچنین افزایش استقبال کاربران برای نصب اپلیکیشن 60 با نزدیک شدن به زمانبندی اعلام شده از سوی بانک مرکزی، توصیه می شود تا مشتریان عزیز فرآیند نصب این اپلیکیشن را برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی به روزهای پایان ماه موکول نکنند و در اسرع وقت اقدام نمایند.

فعال سازی برنامه ی رمز یکبار مصرف 60  صرفا از طریق دانلود از سایت رسمی بانک به آدرس bmi.ir صورت گرفته و کاربرانی که در فرآیند نصب نیازمند راهنمایی بیشتری هستند، می توانند به شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند.

همچنین بانک ملی ایران به زودی پایگاه هایی را در سراسر کشور معرفی می کند تا مشتریان و کاربران بتوانند پاسخ سوالات خود را از طریق کارشناسان بانکی دریافت ,  و به صورت حضوری اقدام به نصب و فعال سازی اپلیکیشن کنند.

شایان ذکر است، علاوه بر دارندگان گوشی های هوشمند، امکان استفاده از رمزهای یکبارمصرف برای مشتریان فاقد گوشی های همراه هوشمند نیز از طریق کد دستوری #۶۰*۷۳۷*  فراهم است و روش گام به گام  فعال سازی هر دو روش دریافت رمز یکبارمصرف در سایت این بانک به آدرس www.bmi.ir   قابل دسترسی می باشد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: