با حضور وزیر اقتصاد انجام شد: تقدیر از برگزیدگان میز خدمت بسیج ادارات و وزارتخانه ها

طی مراسمی با حضور دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی از برگزیدگان میز خدمت بسیج ادارات و وزارتخانه ها تقدیر شد.

  • ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۰۷:۳۷:۰۰
  • 2458

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از  شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)، در این مراسم که به همت مرکز بسیج وزارت اقتصاد و با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، قریشی مسئول بسیج ادارات و وزارتخانه های سپاه حضرت رسول(ص)، عسکری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد، جمعی از مدیران، فرماندهان و کارکنان بسیجی مجموعه وزارت اقتصاد و فرماندهان مراکز بسیج وزارتخانه ها برگزار شد، مرکز بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان رتبه اول و وزارتخانه های جهاد کشاورزی و نیرو و همچنین شرکت پست استان تهران به عنوان برگزیدگان میز خدمت بسیج وزارتخانه ها در نماز جمعه و بازار تهران مورد تقدیر قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش یکی از برنامه های مهم بسیج ادارات و وزارتخانه ها، راه اندازی میزهای خدمت بسیج اعلام شده است و آخرین برنامه بسیج ادارات استقرار این میزها در نماز جمعه و بازار تهران بوده است که با استقبال گسترده مردم مواجه گردید. در این ارتباط مرکز بسیج وزارت اقتصاد نیز تاکنون فعالیت های تحسین برانگیزی را برای استقرار میز های خدمت در حوزه های مالیات، بیمه و بانک داشته است.
گفتنی است مقام معظم رهبری در یکی سخنرانی های اخیرشان درخصوص میزهای خدمت بسیج وزارتخانه ها فرموده بودند، بسیج وزارتخانه ها با تشکیل میزهای خدمت در نماز جمعه به مردم نزدیک شده اند.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: