كفش بلا با مارك مشهور ايتاليايي كفش هاي جديد توليد مي كند

مدير عامل گروه صنعتي بلا گفت: كفش بلا با مارك مشهور باتاي ايتاليا كفش هاي چرمي جديد توليد مي كند.

 

كاظم مسعود نيا با اشاره به كسب امتياز توليد كفش از شركت باتاي ايتاليا تصريح كرد، محصولات جديد چرمي اين شركت از عيد فطر در فروشگاه كفش باتا در تجريش عرضه خواهد شد. وي با تاكيد بر ضرورت تنوع توليد كفش براي حضور در عرصه بازار رقابتي افزود: توليداتي كه تحت ليسانس باتا عرضه مي شوند، كفش هايي شكيل و با كيفيت هستند. وي افزود: روند توليد كفش هاي چرمي كه در قالب اين طرح توليد مي شود از فناوري هاي روز برخوردار است و استفاده از تجهيزات مدرن موجب افزايش سرعت توليد شده است . مسعودنيا اظهار اميدواري كرد با تنوع توليدات اين طرح امكان گسترش فعاليت ها و عرضه اين محصولات در ساير فروشگاه هاي كفش بلا نيز ميسر شود. وي درباره موانع و مشكلات موجود در صنعت كفش كشور گفت: رقابتهاي غير منطقي، نبود تشكلهاي صنعتي و ترس از سرمايه گذاري هاي كلان، دلايل مهم عدم رشد اين صنعت و همگام شدن آن با صنعت كفش دنيا هستند. وي ، بحران ورود كفش هاي چيني و كره اي نامرغوب با قيمت ارزان به بازارهاي داخلي را ياداور شد و افزود: اين موضوع صنعت كفش كشور را با بحران جدي روبرو كرده است و با تداوم واردات و رونق بيشتر اين محصولات نامرغوب بيم آن مي رود، صنعت كفش كشور به صورت نيمه فلج درآيد. مسعودنيا با اشاره به سياستگذاري هاي دولت مبني بر رشد صنايع كوچك گفت: افزايش واحدهاي كوچك توليد كفش و نداشتن تخصص كافي در بعضي از اين واحدها، سبب شده تا بازار كفش از محصولات بي كيفيت اشباع و بازار صادرات اين محصول با ركود مواجه شود. وي افزود: اين درحالي است كه كشورهايي مانند هند، چين، تايوان و كره جنوبي و... با استفاده از متخصصان مجرب در زمينه اقتصاد، شيمي، هنر، طراحي، مكانيك و غيره به ايجاد واحدهاي بزرگ كفش اقدام كرده و سهم عمده اي از بازار جهان را در اختيار گرفته اند. وي راهكارهاي افزايش توليد كفش در كشور را افزايش سرمايه، تامين منابع مالي مورد نياز، سياستهاي دولت در زمينه جلوگيري از واردات كالاي ساخته شده مشابه داخلي، تدارك ورود تكنولوژي روز به صنعت كفش، بهينه سازي نيروي انساني و اصلاح ساختار مالي و انساني ذكر كرد. مسعودنيا با اشاره به آمار ارائه شده از طرف جامعه صنعت كفش كشور، ميزان تقاضاي سرانه كفش براي جمعيت تقريبي 70 ميليوني كشور را دو جفت در سال عنوان كرد و افزود: اين درحاليست كه بطور متوسط سالانه حدود 200 الي 220 ميليون جفت كفش از سوي واحدهاي صنعتي و كارگاه هاي كوچك توليد مي شود. به گفته وي ميزان توليد كفش گروه صنعتي بلا در سال گذشته ، با افزايش 13 هزار و 258 جفت كفش نسبت به مدت مشابه در سال 1381 به ميزان 410 هزار و 990 جفت كفش رسيد. مدير عامل گروه صنعتي بلا تأمين منابع درآمدزا ، كنترل هزينه ها و تغيير ساختار نيروي انساني را از برنامه هاي آتي مديريت اين شركت جهت ارتقاء كيفيت محصولات برشمرد. وي تاكيد كرد ، توليد محصولاتي با كيفيت بالا و در حد استانداردهاي جهاني براي صادرات از ديگر اهدافي است كه اين شركت با اجراي طرح هايي نظير باتا دنبال مي كند. بر اساس اين گزارش 100 درصد سهام اين شركت به بانك ملي ايران تعلق دارد كه اين بانك به منظور اصلاح ساختار مالي و توليدي آن از 10 شركت زيرمجموعه گروه صنعتي بلا شش شركت را منحل كرد. گروه صنعتي بلا با سابقه اي 45 ساله در حال حاضر متشكل از دو شركت توليدي و صنعتي كفش فدك و شركت تجاري پخش جمشيد ، انواع كفش هاي چرمي، اسپرت و كتاني، پلاستيكي و چكمه پلاستيكي توليد مي كند.

 

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید

 
 
 
کد امنیتی
 
تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملّی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2018 RSS EMail Instagram Aparat Channel