عضو هیات مدیره: بانک کارگشایی در همه شهرستان ها ایجاد می شود

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: طبق دستور العمل جدید، در تمامی شهرستان های دارای بیش از یکصد هزار نفر جمعیت، شعبه بانک کارگشایی ایجاد می شود.

  • ۱۳۸۸/۰۹/۱۹ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 3645

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده در نخستین همایش سراسری اقامه نماز بانک ملی ایران در جمع ائمه جماعت شعب بانک ملی سراسر کشور اظهار داشت: این بانک ها در رفع مشکلات اقتصاد خرد خانواده ها بدون درگیری با بوروکراسی اداری و نیاز به ضامن، بسیار راهگشا هستند.
وی با اشاره به تاریخچه بانک ملی افزود: تنها بانکی که در کشور مصوبه مجلس دارد بانک ملی است، بنابراین وظیفه سنگینی را به دوش می کشد و تنها وظیفه آن مسائل پولی نیست.
عضو هیات مدیره با بیان اینکه در 210 نقطه از کشور در شعب این بانک نماز جماعت برگزار می شود، گفت: ائمه جماعات در این بانک باید روی مسائل اخلاقی، امانت داری و حفظ اسرار و آبروی مردم به منظور کاهش تخلفات بانکی تاکید بیشتری کنند.
آقای حسین زاده تصریح کرد: درصد تخلفات کارکنان این بانک با 43 هزار نفر پرسنل، بسیار پایین است. با این حال درصدد هستیم این مساله را به صفر برسانیم.
وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی متعدد این بانک اظهار داشت: در 300 شهرستان کشور همزمان با عید غدیر خم، دستور نامگذاری یکی از شعب به نام غدیر ابلاغ شد و به نوزادان متولد شده در این روز که نام مبارک علی بر آن ها نهاده شود، پلاک طلا هدیه می شود.
وی با تاکید بر نقش بانک ملی در کل اقتصاد و سازندگی کشور از جمله ایجاد بنگاه های خیریه، راهسازی و مدرسه سازی ابراز داشت: سال گذشته بانک ملی 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به 2 میلیون نفر به منظور تهیه جهیزیه، ازدواج و تحصیل اعطا کرده است.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: همچنین این بانک بر اساس مجوز مجلس شورای اسلامی اقدام به تاسیس موسسه صندوق قرض الحسنه پس انداز بانک ملی کرده است که با تاسیس این صندوق، منابع      قرض الحسنه بانک ملی قطعاً در جای خودش مصرف می شود.
وی با اشاره به دیگر برنامه های این بانک، از جذب منابع صندوق های قرض الحسنه محلات، مساجد، دستگاه ها و نهادها و اعطای تسهیلات در ازای ارائه معرفی نامه از صندوق مورد نظر خبر داد.
آقای حسین زاده در پایان با بیان اینکه بیش از 70 درصد معادلات و مبادلات اقتصادی کشور با خارج بر عهده بانک ملی ایران است، گفت: با وجود دو سال تحریم مداوم و تحمیل هزینه های ناشی از آن، ما توانسته ایم تحریم ها را مدیریت کنیم، تا آن جا که کسی این فشارها را از سوی بانک ملی احساس نکرده است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: