پالــس یک اپلیکیشن مدیریت کسبوکار است که منحصراً برای دارندگان کارتخوان یا درگاههای پرداخت اینترنتی بانک ملی ایران ارائه شده است. پذیرندگــان میتوانند با نصب این اپلیکیشن روی گوشی همراه یا تبلت خود در هـر ساعت از شبـانهروز به ریـز تمام تراکـنشهای خود دستـرسی داشته باشـند یا درخواست پشتیبانی دهند. این اپلیکیشن نظارت کامل بر کارتخوان و در سطحی بالاتر مدیریت کسبوکار را برای پذیرندگان فراهم میسازد. داشبورد موجود در صفحه اصلی پالس این امکان را میسر کرده که کاربران در هر زمان بتوانند کارکرد کارتخوان خود در روزها و هفتههای گذشته را مشاهده کنند. قابلیت جستجوی پیشرفته و تهیه گزارشهای متنوع از دیگر ویژگیهای این اپلیکیشن است.
پالس برای کاربران چه کار میکند؟
کارکرد اصلی این اپلیکیشن با شعار «پالس، دستیار کسبوکار شما» کمک به مدیریت کارتخوان و درگاه پرداخت اینترنتی است. امکانات مختلف این اپلیکیشن وسیلهای است تا هر پذیرنده بتواند نظارت و مدیریت دقیقتر بر کسبوکار خود داشته باشد. از اینرو پالس در مقام یک دستیار، اطلاعات لازم برای نظارت و هدایت هر کسبوکار را در اختیار پذیرنده قرار میدهد.
امکانات پالس
پالس امکانات متنوعی در اختیار پذیرندگان بانک ملی ایران میگذارد، نظیر:
• گزارش ریز تراکنشها: یکی از ویژگیهای کاربردی این اپلیکشن ارائه گزارشهای در لحظه و آنی است. در این خدمت، پذیرنده به ریز تراکنشهای «واریزشده» و «در انتظار واریز» خود در تمام طول روز دسترسی دارد.
• داشبورد: از طریق داشبورد موجود در صفحه اصلی اپلیکیشن پالس، پذیرندگان میتوانند علاوه بر مشاهده آنی تراکنشهای خود، کارکرد کارتخوان یا درگاه خود در روزها و هفتههای گذشته را نیز مشاهده کنند.
• ثبت تعهدات مالی: پذیرندگان میتوانند با استفاده از این خدمت، طلبها و بدهیهای خود را ثبت کنند تا در موعد مقرر به او یادآوری شود.
• درخواست پشتیبانی: از طریق این اپلیکیشن پذیرندگان میتوانند برای رفع مشکل خود درخواست پشتیبانی دهند.
• اعلام مغایرتها: پذیرندگان در این بخش میتوانند تراکنشهای واریز نشده خود را مشاهده کنند و در صورتی که 72 ساعت از آنها گذشته باشد، با استفاده از پالس اعلام مغایرت کنند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود. تمام مغایرتها حداکثر طی دو روز کاری برطرف خواهند شد.
• درخواست رول کاغذ: با پالس پذیرندگان میتوانند درخواست رول کاغذ بدهند و تعیین کنند که رولهای سفارش داده شده چه زمانی به دستشان برسد.
• راهنمای خطاها: در این بخش فهرست تمام خطاهای ظاهر شده روی درگاه یا کارتخوان و نحوه رفع آنها در دسترس است.
• پیگیری: پذیرندگان میتوانند از طریق این گزینه پس از ثبت درخواستها یا مغایرتها، از وضعیت رسیدگی به آنها آگاه شود.
• جشنواره جوایز: کاربران اپلیکیشن پالس علاوه بر بهرهمندی از امکانات متنوع آن در همان حال که مشغول کسب و کار خود هستند، میتوانند در طرحهای گوناگون امتیاز کسب کنند و مشمول دریافت جوایز متعدد نقدی شوند. کاربران با ورود به این بخش میتوانند امتیازهای خود در قرعهکشیهای مختلف و نتایج قرعهکشیها را نیز مشاهده کنند.
امکانات فوق پالس را به ابزاری ضروری برای دارندگان کارتخوان و درگاه اینترنتی بدل میکند. اگر از پذیرندگان بانک ملی ایران هستید، پالس همان ابزاری است که همیشه به آن نیاز داشتهاید.
چگونه پالس را دانلود کنیم؟
پالس را میتوان خیلی راحت از راههای زیر دانلود کرد:
ارسال عدد 6 به 2000444