عربی
|
english
|
خانه
بام
بله
شصت
ایوا
اپلیکیشن هُپ
همکاران
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
صفحه اصلی
|
عربی
|
english
درباره ما
معرفی بانک
تاریخچه
پیام مدیرعامل
شفافیت و انتشار عمومی اطلاعات
سند راهبردی بانک
گزارشهای مالی
نمودار سازمانی و مشخصات ثبتی
اولویتهای پژوهشی
دستاوردهای بانک
مسئولیتهای اجتماعی و کمک های عام المنفعه
بناهای تاریخی بانک
برگی از تاریخ
گاه شمار تاریخ بانک ملی ایران
لوگوی بانک ملی ایران
لیست اسامی بدهکاران عمده بخش اول
لیست اسامی بدهکاران عمده بخش دوم
معرفی مدیران
هیات مدیره
هیات عامل و معاونان
مدیران امور
روسای ادارات کل
روسای ادارات امور شعب
روسای شعب مستقل
مسئولیت های اجتماعی
کمپین کارکنان
مسئولیت های اجتماعی سازمانی
زنجیره امید - کودکان، فردای ایرانند!
سیاست و خط مشی ها
منشور اخلاقی کارکنان
منشور حقوق شهروندی
خط مشی مدیریت نظام مدیریت یکپارچه
منشور کنترل داخلی
منشور کمیته عالی مدیریت ریسک
خط مشی فرهنگ ریسک
بیانیه کیفی اشتهای مطلوب ریسک
راهبرد مدیریت ریسک نقدینگی
قوانین و مقررات تطبیق، مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم
قوانین مرجع
آیین نامه ها
خط مشی قوانین و مقررات بانک ملی ایران
چارچوب رعایت قوانین و مقررات (تطبیق)
دستورالعمل های بانک مرکزی
بیانیه پذیرش و شناسایی مشتری
سیاست مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم
سیاست مدیریت تضاد منافع
نمودار فرآیند و اقدامات ج.ا.ا در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم
پیشخوان خدمات الکترونیک
سوالات متداول
جستجوی شعب
تماس با ما
هشدارهای امنیتی
اخبار
خبر
پورتال خبری بانک ملی ایران
نشریات
گزیده مطبوعات
پادکست
اطلاعیهها
اعلام نتایج چهل و سومین مرحله قرعهکشی حسابهای قرض الحسنه پسانداز
اطلاعیههای داخلی
حسابهای خاص
شماره حساب های کمیته امداد امام خمینی (ره)
پیشخوان خدمات الکترونیک
سوالات متداول
جستجوی شعب
تماس با ما
هشدارهای امنیتی
مناقصه و مزایده
واحدهای بانک
واحدهای بانک
واحدهای داخلی
واحدهای خارج از کشور
ادارات کل
بازرسی ادارات امور شعب
شعب سوئیفت
مکان یابی خودپردازها
شعب کشیک
شعب کشیک نوروزی
شعب کشیک دریافت وجوه مودیان مالیاتی
شعب صادرکننده پیوند کارت
شعب شهاب ملی
شعب باجه عصر
شعب مجهز به خودگردان
شعب مجهز دستگاه خودگردان
شعب ارزی
شعب ملی پلاس
شعب بانک آفیسر
شعب مجهز به باجه نابینایان
شعب فروشنده ارز مسافرتی
پیشخوان خدمات الکترونیک
سوالات متداول
جستجوی شعب
تماس با ما
هشدارهای امنیتی
خدمات بانکی و الکترونیک
خدمات بانکی
خدمات الکترونیک
سوالات متداول
باید در خانه بمانیم
جمعه 23 اسفند 1398
هنوز هم به اندازهی دو هفتهی پیش، خونهموندن و اجتناب از تماس با افراد ناقل و علامتدار و رعایت نکات بهداشتی، مهمترین عامل پیشگیریه. هرچه قدر تماس مشکوک شما با افراد دیگه بیشتر باشه، حس اضطراب و نگرانیتون هم بیشتره، مجبورید دستاتون رو بیشتر بشورید
، لباس و خونه رو بیشتر تمیز کنید و بیشتر نگران این باشید که توی 14 روز بعدی خدایینکرده، علامتدار میشید یا نه. ولی وقت از مواجههی مشکوک دور باشید، نیازی نیست تا نگران هیچ کدوم از چیزایی که گفتیم باشید.
به دلیل همهی توضیحاتی که دادیم، لطفا آرایشگاه نرید و اگر صاحب آرایشگاهی هستید یا در آرایشگاهی کار میکنید با دادن این آگاهی به همکاران و مشتریانتون، از بازکردن آرایشگاهها خودداری کنید. به چند دلیل:
هر چه قدر نکات بهداشتی در یک آرایشگاهی عنوان بشه که رعایت میشه، حضور تعداد زیادی از افراد در یک محیط سربسته، احتمال انتقال ویروس رو بالا میبره. چون نمیدونیم چه کسی ناقله یا چه کسی حتی سرفه و عطسه میکنه و در ارایشگاه حضور داره.
وقتی در آرایشگاه هستیم نمیتونیم فاصلهی کمتر از 1 متر رو با اطرافیانمون حفظ کنیم.
و نهایتا، الان در کل جهان، طبق اعلامیهی سازمان جهانی بهداشت، با کمبود تولید ماسک مواجهیم. کادر درمان، بیماران و کسانی که از بیماران مراقبت میکنند، برای مراقبت از خودشون و بیماران، نیاز اکید به ماسک دارند. با حضورمون در هر محیطهای غیرضروری، از مصرف بیدلیل ماسکها جلوگیری کنیم.
میدونیم که این شرایط برای همه خیلی سخته و کمرونقشدن بازارهای شب عید و کمترشدن مشتریهای هر صنفی چه قدر در این موقع سال، ناراحتکننده و سخته ولی خوبه که بدونیم این موضوع یک معضل جهانیه و مختص ما نیست و بقیهی کشورهای دیر یا زود، کم یا زیاد، با این موضوع درگیر خواهند شد.
برای همین، برای هرچه زودتر برگشتن امنیت و سلامت خودمون، فقط خودمون میتونیم تلاش کنیم. ما سالها، برای عیدمون همهی این کارها رو کردیم و امسال قراره برای سلامتی و امنیت خودمون، فقط یک سال نکنیم.
لطفا این موضوع رو جدی بگیریم و مثل همیشه، برای افزایش آگاهی جمعی و درک این موضوع، به گسترش این پیام تلاش کنیم.
تعداد بازدید:
5459