تلفن بانک
بانک ملی ایران به منظور رفاه حال مشتریان محترم در جهت ارائه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده حساب ، گردش حساب و پرداخت قبوض خدماتی و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری اقدام به راه اندازی سیستم تلفنبانک نمود.
شماره تلفن 09622 جهت اطلاع از مانده حساب و سه گردش آخر حساب متمرکز و پرداخت قبوض خدماتی مشتریانی که حساب سیبا دارند تعبیه شده است.
ضمنا خاطر نشان می سازد این شماره بصورت شبانه روزی هر دو خدمت بالا را تواما به مشتریان محترم عرضه می نماید.
در استفاده از سامانه تلفنبانک داشتن رمز دوم برای شماره کارت و درصورت استفاده از شماره حساب ، رمز تلفن بانک حساب، الزامی می باشد.
خدمات ارائه شده
دریافت فیلم آموزشی
با وارد نمودن شماره حساب و رمز حساب:
- دریافت موجودی حساب در لحظه
- اطلاع از سه گردش آخر حساب
- دریافت صورت حساب از طریق نمابر
- تغییر رمز حساب
- اطلاع از آخرین وضعیت چک مورد نظر
و با وارد نمودن شماره کارت و رمز دوم کارت
دریافت موجودی حساب در لحظه اطلاع از سه گردش آخر حساب دریافت صورت حساب از طریق نمابر اعلام مفقودی کارت اعلام رمز حساب پرداخت اقساط تسهیلات درون بانکی
امکان پرداخت اقساط تسهیلات درون بانکی با سقف تراکنش روزانه 20/000/000(20میلیون ریال)
رمزدوم ملی کارت از طریق دستگاههای خود پرداز بانک ملی و توسط صاحب کارت اختصاص داده می شود. پرداخت قبوض خدماتی از دیگرقابلیتهای تلفن بانک ،فراهم آوردن امکان پرداخت قبوض خدماتی آب ، برق، تلفن ثابت ، تلفن همراه، گاز و قبوض شهرداری می باشد . مشتریان بانک می توانند با استفاده از تلفن بانک (09622 ) و وارد نمودن شماره کارت و رمز دوم و شناسه قبض و شناسه پرداخت ، وجه قبض را پرداخت نمایند.
تلفنبانک غیر متمرکز
جهت استفاده از این سرویس دارنده حساب غیر متمرکز ، می تواند با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب ، با دریافت رمز حساب خود و همچنین شماره تلفن شعبه مربوطه، امکان دریافت مانده حساب، سه گردش آخر حساب و همچنین صورتحساب از طریق نمابر را دارا باشد .
این سرویس انواع حسابهای متمرکز شامل جاری- پس انداز و سپرده کوتاه مدت را پوشش می دهد.