BTM راهکار یکپارچه و هوشمند برای پایانه‌های بانکی

  شرح خدمت
BTM یک راهکار یکپارچه و هوشمند برای پایانه‌های بانکی می باشد که هدف اصلی‌اش ارائه خدمات بانکی هوشمند و یکپارچه به مشتریان بانکی از طریق کانال‌های مختلف موجود است به شکلی که تجربه جزیره ای مشتریان بانکی از دریافت سرویس از کانال‌های مختلف بانکی ازجمله خودپرداز، موبایل و اینترنت را به یک تجربه واحد و خوشایند تبدیل کند.
این محصول بسیاری از کارهایی که مشتری انجام می‌دهد را به خاطر می‌سپارد تا برای مراجعات بعدی کار مشتری را تسهیل و تسریع کند؛  مثلاً اگر یک مشتری به‌طور پیوسته به دستگاه خودپرداز مراجعه می‌کند و مبلغ مشخصی پول نقد مثلاً 65 هزار تومان را دریافت می‌کند، در مراجعات بعدی، « برداشت 65 هزار تومان» به‌عنوان یکی از گزینه‌های منوی اصلی به وی نمایش داده می‌شود.
دریافت وجه نقد بدون کارت از دیگر قابلیت‌های این محصول است که کاربر با یک تجربه کاربری راحت روی اینترنت بانک یا موبایل بانک به‌راحتی برای مبلغی حتی با ترکیب اسکناس‌های موردنظر دستور برداشت وجه صادر کند و با مراجعه به خودپرداز این مبلغ را فقط با اسکن یک بارکد و ورود یک رمز دریافت کند و حتی این بارکد را به‌سادگی برای هر فرد دیگری که می‌خواهد به اشتراک بگذارد و فرد دیگری این کار را انجام دهد.
این محصول می تواند به عنوان محصولی جدید و شاخص به سبد محصولات نوین بانک ملی اضافه گردیده و نقش به سزایی در ارتقای جایگاه رقابتی بانک ملّی ایران در میان سایر بانک ها بوجود آورد.

  خصوصیات راهکار BTM
ارائه هویت واحد بین درگاه خودپرداز و اینترنت بانک بام در قالب Omni Channel
ارائه تجربه کاربری یکسان با اینترنت بانک بام در قالب ویجت های مشابه
ارائه سرویس های نوین بانک در ارتباط با سایر سامانه های بانک
قابلیت تغییر لحظه ای شبکه پایانه های بانک ملّی ایران  در سراسر کشور
ارائه کنترل پنل قدیم و جدید برای تغییر مدل ذهنی مشتریان
هوشمند سازی تعامل مشتری با خودپرداز در قالب تحلیل رفتار مشتری
ارائه میانبرهای ویژه برای انجام تراکنش(همانند USSD)
ارائه سرویس های خاص به کاربران با معلولیت جسمی
ارائه کنترل  دستگاه ها و مانیتورینگ مرکزی
ارائه سامانه سوپروایزری (پرستاری)


تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملّی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2019 RSS