پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان از خدمات بانک ملی ایران

1397/06/31
مشتری گرامی، پرسشنامه ذیل در راستای بررسی میزان رضایت شما از خدمات بانک ملی ایران تهیه و بارگذاری گردیده است. خواهشمند است با پاسخگویی دقیق، ما را در ارائه خدمات بهتر یاری فرمایید.
1) جنسیت:

 

2) سن:

 

3) میزان تحصیلات:

 

4) شغل:

 

5) چه مدت است که با بانک ملی ایران در ارتباط می باشید؟

 

6) کارکنان شعب بانک ملی رفتاری محترمانه و دوستانه دارند.

 

7) کارکنان شعب بانک ملی ظاهری آراسته و مرتب دارند.

 

8) کارکنان شعب بانک ملی به درخواست‌های مشتری توجه دارند.

 

9) انجام امور بانکی در شعب بانک ملی سهل و آسان است.

 

10) تنوع محصولات و خدمات بانکی در شعب بانک ملی انتظارات من را برآورده می کند.

 

11) امور بانکی در شعب بانک ملی با کمترین معطلی انجام می‌شود.

 

12) وسایل و تجهیزات شعب بانک ملی، آراسته و منظم هستند.

 

13) استفاده از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری بانک ملی آسان است.

 

14) استفاده از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری بانک ملی مطمئن و قابل اعتماد است.

 

15) در مجموع درصد میزان رضایت کلی شما از ارائه خدمات در شعب بانک ملی ایران کدامیک از گزینه های ذیل است؟

 


هر کاربر تنها یکبار مجاز به ارسال فرم می‌باشد. لطفاً کد ملی خود را با دقت وارد نمایید.

تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بانک ملّی ایران محفوظ می باشد.
Bank Melli Iran - Copyright © 2018 RSS EMail Instagram Aparat Channel