پادکست موج ملی چیست؟

اگر چند سال پیش از شما می‌پرسیدند، کدام رسانه برایتان جذاب تر است، به احتمال زیاد پاسخ تان با آنچه که الان می گویید متفاوت می بود. با پیشرفت فناوری و تاثیر بیشتر رسانه های اجتماعی در زندگی مردم، داشتن چند رسانه اجتماعی به ویژگی های مختلف گویا از نیازهای یک جامعه به شمار می رود. رسانه های اجتماعی مخاطبان مختلف و در عین حال مشترکی دارند که برای زمان های مختلف، در شرایط گوناگون و نیازهای متفاوت رسانه های اجتماعی مختلفی را انتخاب می کنند.

بانک ملی ایران هم با ورود به رسانه های اجتماعی تصویری مثل اینستاگرام و نوشتاری مثل بله سعی کرده است رضایت مخاطبان و مشتریان خود را به همراه داشته باشد و با همین دیدگاه اقدام به تولید و انتشار مجموعه پادکست هایی در دو بخش موج ملی و موج قصه سعی کرده است تا در رفع نیاز های مخاطبان خود تلاش نماید.

موج ملی مجموعه پادکستی است که هر دو هفته یکبار در چند بخش به مخاطبان خود اطلاعات مورد نیازشان را ارائه می دهد. در هر قسمت از این مجموعه پادکست، ابتدا اخبار مهم در سطح کلان بین المللی، اقتصادی، بانکی و اخبار مهم بانک ملی در اختیار شنودگان قرار می گیرد و پس از آن خدماتی که در بانک ملی ارائه می شوند و می توانند برای شنوندگان کاربردی باشند معرفی خواهند شد و در پایان هر بخش مسابقه ای برای همراهان برگزار می شود. همچنین سوالات مردمی، انتقادات، نظرات و درخواست های مردمی با صدای خودشان منتشر و به انها پاسخ داده خواهد شد.

اگر انتقاد پیشنهاد و یا سوالی دارید که میخواهید در پادکست موج ملی پاسخ داده شود پس از تماس با شماره 64140 شماره داخلی شماره 5 را گرفته و پیغام خود را می توانید ضبط کنید سوالات شما با صدای خودتان در پادکست موج ملی پاسخ داده خواهد شد.

اگر دوست دارید در مسابقه های موج ملی شرکت کنید، درهر قسمت از موج ملی یکی از خدماتی که در بانک ملی ایران ارائه می شود ارائه می گردند، در پایان هر قسمت بر اساس خدمت معرفی شده یک سوال مطرح می شود که شما می توانید پاسخ صحیح به آن سوال را در کامنت های پست همان قسمت از پادکست در اینستاگرام بانک با آدرس bankmelli1307@ پاسخ دهید.