انقلابی در شعب بانکی

با ظهور بانکداری دیجیتال و امکان دریافت خدمات بانکی به صورت غیرحضوری بدون محدودیت در زمان و مکان بازنگری در نقش شعب بانکی و تغییر آن از محل ارائه خدمت به محل ارتباط با مشتریان را به امری ناگزیر تبدیل کرده است.

بانک ملی ایران، پیشگام حوزه بانکداری دیجیتال، بازطراحی شعب فعلی را تحت عنوان ملی پلاس آغاز نموده است.

با این امید که تجربه ای متفاوت از حضور در شعب بانکی را برای شما خلق نماید.

ملی پلاس چیست؟

جایی برای اعتماد

بدون شک بزرگترین سرمایه بانک ملی ایران اعتماد مشتریان به این بانک می باشد که برخاسته از بیش از 90 سال خدمت صادقانه کارکنان و جایگاه ویژه این بانک است.

این اعتماد در شعب ملی پلاس با پاسخگویی و مشاوره به نسل جوان و مشتریانی که برای ورود به دنیای کسب و کار با سوالات و ابهام روبرو می باشند، تبلوری جدید یافته است.

در شعب ملی پلاس کارشناسان خبره بانکی پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

جایی برای پیشرفت

دست آوردهای سالهای اخیر دنیای فن آوری اطلاعات و ایجاد زیر ساخت های نوین، موجب تغییرات گسترده ای در نحوه مدیریت کسب و کارها و بهره وری هرچه بیشتر از طریق واگذاری کارهای روتین و تکراری به تجهیزات هوشمند شده است.

پیشرفت در کسب و کار را با یادگیری نحوه مدیریت منابع مالی و چگونگی بهره گیری از سرویس های هوشمند و غیرحضوری بانک ملی ایران توسط کارشناسان ما در ملی پلاس تجربه کنید.

ملی پلاس جایی برای آرامش

جایی برای آرامش

در ملی پلاس طراحی و چیدمان شعب به نحوی است که ایجاد ارتباط موثر و اخذ مشورت و راهنمایی در خصوص امور مالی در محیطی به دور از استرس و در کمال آرامش انجام پذیرد..

وجود کافی شاپ، اتاق جلسات، کتابخانه و اینترنت در سالن انتظار در شعب ملی پلاس تجربه ای نو و خوشایند را در کنار بهره گیری مفید از زمان حضور در شعبه خواهید داشت.

ملی پلاس جایی برای فردا

جایی برای فردا

ملی پلاس آینده شعب بانکی در ایران است، هدف ما گذار از طراحی سنتی شعب و انطباق هر چه بیشتر با نیازهای مشتریان بانک از طریق بازنگری مدل های زمان بر و ناکارای ارائه خدمت و تغییر نقش کارکنان می باشد.

در ملی پلاس شاهد نمایش آخرین دستاوردهای و پیشرفته ترین تجهیزات و سامانه های بانک ملی ایران خواهید بود.

خدمات ملی پلاس

چه خدماتی در ملی پلاس ارائه می شود؟

شعب ملی پلاس مشاور محور بوده و در کنار ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه های اعتبارات، سرمایه گذاری، بانکداری بین الملل، بورس و اوراق بهادار و بانکداری الکترونیک، آموزش نحوه بهره گیری از تجهیزات و سامانه های غیرحضوری ارائه خواهد شد. همچنین خدمات بانکی نظیر افتتاح حساب، صدور کارت، دریافت و پرداخت، انتقال وجه، حواله های بین بانکی و... از طریق تجهیزات مکانیزه قابل انجام خواهد بود.

خدمات بانکی مکانیزه (Self Service Banking)

عملیات خدمات بانکی ذیل در شعب ملی پلاس از طریق تجهیزات مکانیزه موجود امکان پذیر می باشد:

ردیفنوع خدمتتجهیزات ارائه خدمات
1دریافت وجه نقدVTM , CRS
2پرداخت وجه نقدVTM , CRS , BTM
3انتقال وجهVTM , CRS , BTM , Kiosk , ani-bank , Cashless
4واگذاری چکVTM* , ani-bank*
5افتتاح حسابVTM , kiosk* , ani-bank* , Cashless*
6صدور ملی کارتVTM , kiosk* , ani-bank*
7صدور کارت هدیهkiosk , ani-bank
8پرداخت قبوض و خرید شارژVTM , CRS , BTM , Kiusk , ani-bank , Cashless
9اصلاح اطلاعات مشتریVTM , kiosk* , ani-bank* , Cashless*
10فعال سازی پیامکVTM , kiosk* , ani-bank*
11ارسال حواله پایا و ساتناVTM , kiosk* , ani-bank* , Cashless*
12تغییر و فعال سازی رمز اول و دوم پویاVTM , CRS , BTM , Kiusk , ani-bank , Cashless
* ایجاد خدمت در دست اقدام می باشد.

خدمات رفاهی بخش سالن انتظار مشتریان (Waiting Zone)

1- امکان بهره گیری از سرویس های کافی شاپ شعبه (سرو نوشیدنی چای ، قهوه و ...)
2- بهره گیری از کتابخانه سلف سرویس شعب
3- استفاده از تجهیزات اینترنت (Web Stand)
4- امکان رزرو اتاق جلسات

خدمات بخش مشاوره

با توجه به اینکه شعب ملی پلاس مشاور محور می باشند، ارائه خدمات مشاوره ای و آموزشی ذیل به مشتریان ارائه می گردد:

1- ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه اعتبارات (معرفی انواع عقود اسلامی، صدور ضمانت نامه، اعطای کارت اعتباری، اعتبارات اسنادی داخلی، نحوه امهال بدهی و ...)
2- ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه سرمایه گذاری (معرفی انواع سپرده ها، نحوه افتتاح حساب ریالی برای اشخاص حقیقی، حقوقی و مشترک و اتباع بیگانه، معرفی طرح های ویژه بانک نظیر سپرده اوراق مسکن، پس انداز ویژه، کانون جوانه ها، انواع اوراق مشارکت و ...)
3- ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه خدمات بانکی ریالی ( نحوه صدور گواهی تمکن مالی، صورتحساب، صدور گواهی برگشت چک، واخواست سفته، سپرده های حج تمتع و عمره مفرده، آشنایی با قوانین و مقررات چک و خدمات آن، نحوه اجاره صندوق امانات و ...)
4- ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه بانکداری بین الملل (افتتاح انواع حساب ارزی، معرفی انواع سپرده های ارزی و شرایط و مقررات مربوطه، صدور گواهی تمکن مالی لاتین، معرفی خدمات ارزی غیر حضوری، ملی کارت ارزی، انجام حواله های ارزی، برات ارزی و اعتبار اسنادی و ...)
5- ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه بورس و اوراق بهادار (صندوق های سرمایه گذاری، اخذ کد سجام، ایجاد کد بورسی، وکالتی نمودن حساب در بورس، معاملات آنلاین و ...)
6- ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه بانکداری الکترونیک ( نحوه اخذ پایانه فروشگاهی POS، درگاه الکترونیک، واریز دسته ای حقوق، پرداخت گروهی پایا (ACH)، صورت حساب بینا، استعلام لحظه ای سانی، واگذاری دسته ای چک، صدور انواع کارت بانکی (اعتباری، هدیه، بن کارت، خانواده، تجاری کارت، پیوند کارت، آینده سازان و ...)، ایجاد دستور پرداخت، سامانه اطلاع رسانی پیامکی و ...)
7- مشاوره و معرفی خدمات اختصاصی بانک ملی (بانک آفیسر، نشان بانک، سککوک، بانک کارگشایی و ...)
8- ارائه آموزش در حوزه خدمات غیرحضوری و بانکداری دیجیتال (نصب و راه اندازی سامانه های غیر حضوری نظیر بام (شخصی، شرکتی، سازمانی)، سبا، بانکداری شرکتی BIB، کانون جوانه ها و برنامه های کاربردی نظیر همراه بام، همراه بانک، ایوا، پیام رسان بله، شصت، پالس، هپ، رمزبان و ...)
9- آمادگی برای برقراری ارتباط و تعامل موثر با توسعه دهنگان فین تک ها

شرایط استفاده از خدمات ملی پلاس

چه کسانی می توانند از ملی پلاس استفاده کنند؟

محدودیتی برای بهره گیری از خدمات ملی پلاس وجود ندارد، اگر شما مشتری بانک ملی نیستید با همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه در اولین حضور در ملی پلاس به جمع مشتریان این بانک بپیوندید.

هزینه استفاده از این خدمات چقدر است؟

در حال حاضر ارائه تمامی خدمات در ملی پلاس رایگان می باشد.

چگونه از ساعت کار و محل شعب ملی پلاس مطلع شویم؟

شعب ملی پلاس محدود به ساعات اداری نبوده و هماهنگ با سایر اصناف محل استقرار فعالیت خواهد نمود. برای اطلاع از محل استقرار شعب به سایت بانک مراجعه نمایید.

اولین شعبه ملی پلاس

تهران، خیابان انقلاب، مابین خیابان فخررازى و دانشگاه، پلاک 1228

ملی پلاس به روایت تصویر