تقدیر مشاور وزیر اقتصاد از بانک ملی ایران در اجرای قانون خدمات رسانی به ایثارگران

نماینده و مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران در همایش تجلیل از ایثارگران و فرزندان شهدای شاغل در شبکه بانکی استان البرز از بانک ملی ایران به جهت رسیدگی به امور ایثارگران و فرزندان شهدا، حفظ ارزش های اسلامی، روشن نگه داشتن چراغ راه و بهره برداری از الگوی به جای مانده از شهدا و ایثارگران تقدیر کرد.

  • ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۳:۰۶:۴۱
  • 5208

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این همایش پس از برگزاری یازدهمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان به منظور تجلیل از رشادت ها و جانبازی های ایثارگران و یادبود شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به میزبانی بانک ملی ایران برگزار شد که حجت الاسلام والسلمین ثقفی نماینده و مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران، ابوالفضل فلاح نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز و مدیران عالی رتبه شبکه بانکی استان در آن حضور داشتند.  
حجت السلام والمسلمین ثقفی در این مراسم با بیان اینکه در شرایط تحریم بانک ها باید برای حل مشکلات جامعه حداکثر مشارکت را داشته باشند؛ گفت: بحث سرمایه انسانی و مسئولان مسئولیت‌پذیر در بدنه دولت بسیار مهم بوده تا در خط مقدم حضور داشته باشند و مشکلات زیر مجموعه و جامعه را در این جنگ تحریمی، ایثارگرانه حل کنند.
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثارگری و جهادی در همه دنیا محترم بوده و نیاز به ترویج دارد، افزود: بانک ملی ایران از جمله بانک هایی بوده که اجرای ماده 51 قانون خدمات رسانی به ایثارگران را اولویت قرار داده است.
همچنین مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز نیز ضمن تقدیر از عملکرد شبکه بانکی به ویژه بانک ملی ایران به عنوان دبیر کمیسیون هماهنگی بانک ها، به تحول ساختار نظام بانکی اشاره و اظهار امیدواری کرد؛ بانک ها همچون گذشته بتوانند در اقتصاد میهن اسلامی تاثیر مثبت داشته باشند.
فلاح اظهار کرد: بانک های استان باید برای اشتغال، صنعت و معیشت مردم نقشه راه هوشمند داشته و با جذب سپرده های خرد و تامین مالی بنگاه های تولیدی، اقتصاد مردم بنیاد را تقویت کنند.
موسی اسلامیان رییس اداره امور شعب استان البرز نیز گزارشی از عملکرد شبکه بانکی استان در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده در بیاینه گام دوم رهبری با محوریت اقتصاد مقاومتی ارایه کرد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: