ملاقات ویدیو کنفرانسی مدیرعامل بانک ملی ایران با همکاران مبتلا به کرونا

مدیرعامل بانک ملی ایران طی ارتباط تصویری با همکاران مبتلا به بیماری کرونا، در جریان آخرین روند درمان آنها قرار گرفت.

  • ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۶:۱۳:۲۴
  • 4341

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،  دکتر محمدرضا حسین زاده ضمن قدردانی از تلاش ها و فداکاری های همکاران شبکه بانکی در خدمت رسانی بی وقفه به مردم در این روزها، از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان، پزشکان و پرستاران نیز برای یاری رساندن به افراد مبتلا قدردانی کرد. 

وی در جریان اهم اقدامات انجام شده‌ درمانی همکاران مبتلا به کووید ۱۹ قرار گرفت و با چند تن از همکاران مبتلا در خصوص روند رسیدگی و درمان آنها گفت و گو کرد.

حسین زاده اظهار کرد: همه امکانات برای مقابله با این ویروس به کار گرفته شده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها، نهاد‌ها، گروه‌های جهادی و... با همدلی و وحدت برای پیشگیری و مقابله با کرونا در حال خدمات رسانی هستند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه بدون شک با یاری خدا و مجاهدت‌های شبانه روزی مدافعان سلامت و با همدلی و همکاری مردم کرونا را شکست می‌دهیم، بیان کرد: تاکنون ۴۳ نفر از همکاران نظام بانکی کشور در اثر ابتلا به کرونا جان خود را در راه خدمت رسانی از دست داده اند که پنج نفر از این عزیزان، از کارکنان خدوم و زحمتکش بانک ملی ایران بوده اند. 

وی خاطر نشان کرد: با وجود ابلاغ پروتکل های بهداشتی و همچنین خدمات شایان غیر حضوری و بانکداری الکترونیک، هنوز شاهد ازدحام و بعضا حجم مراجعات بالا در برخی شعب بانک هستیم که از مردم عزیز و مشتریان گرانقدر بانک بار دیگر تقاضا داریم تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب اجتناب و خدمتگزاران خود را در این روزها یاری کنند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: