با «هُپ» رویاهاتو بساز!

با اپلیکیشن «هُپ» هم می توانید شاد و سرگرم باشید و هم با بالا بردن هوش و سواد اقتصادی خود، رویاهایتان را بسازید.

  • ۱۳۹۹/۰۸/۱۱ ۱۰:۰۶:۲۲
  • 2742

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، «هپ» اپلیکیشن کانون جوانه های بانک ملی ایران است که بخش های مختلفی نظیر مدرسه اقتصاد، مدرسه هوش مصنوعی، مدرسه کسب و کار، مدرسه مشاوره تحصیلی، کتابخانه دیجیتال، همیار پلیس، بازی، فیلم و کارتون، داستان صوتی و آهنگ، بله، اخبار و ... را در دسترس کودکان و نوجوانان قرار می دهد.

این اپلیکیشن پیش از این در سایت های بانک ملی ایران و کانون جوانه ها در دسترس مخاطبان قرار داشت اما اکنون در کافه بازار و مایکت نیز بارگذاری شده و قابل نصب و به روزرسانی است.

اپلیکیشن آموزشی-تفریحی «هپ» در سال 98 توسط کانون جوانه های بانک ملی ایران رونمایی و برای کودکان و نوجوانان تا 18 سال طراحی شده است و در کنار تفریح و سرگرمی، هوش پولساز آنان را تقویت کرده و سواد مالی شان را افزایش می دهد.

واژه «هپ» مخفف «هوش پول ساز» است؛ این عبارت در لاتین به معنای «امید و آرزو» است و از سوی دیگر کلمه ای آشنا از یک بازی نوستالژیک و قدیمی است.

علاقمندان به اخبار و اطلاعات بیشتر می توانند کانون جوانه های بانک ملی ایران را در شبکه های اجتماعی (آپارات و پیام رسان بله) به آدرس @kidsbankmelli دنبال کنند و علاوه بر بازی و سرگرمی از مطالب مفید و متنوع آن نیز بهره مند شوند.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: